کد خبر: ۳۷۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 15 February 2017

ستاد هم اندیشی استقبال از مسافران نوروزی در شهرستان ایرانشهر تشکیل و بر تامین امکانات و تسهیلات لازم برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در ایام نوروز تاکید شد.

به گزارش ایرنا معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر روز چهارشنبه در این نشست گفت: شهرستان ایرانشهر به لحاظ قرارگرفتن در مسیر چابهار و در مرکز بلوچستان همه ساله در تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از هموطنان است.
نبی بخش داوودی با تاکید بر فراهم کردن تمام امکانات برای استقبال از مسافران نوروزی با بیان اینکه حضور مسافران از نقاط مختلف کشور در تعطیلات نوروزی فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری، توانمندی ها و صنایع دستی شهرستان است، اظهار داشت: باید تمهیدات لازم برای استقبال از میهمانان نوروزی در ایرانشهر پیش بینی شود.
وی بیان کرد: در شهرستان ایرانشهر بیش از یکصد اثر تاریخی، گردشگری، هنری و فرهنگی وجود دارد که باید برای بازدید گردشگران از این آثار برنامه ریزی شود.
فرماندار ایرانشهر گفت: بیت مقام معظم رهبری، رودخانه دامن، قبرستان اسپیدژ، چشمه آبگرم بزمان، رودخانه بمپور، سد بمپور، سدسرایدان، قلعه بمپور و قلعه ناصری از جمله مکان های دیدنی و گردشگری ایرانشهر است.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در مسیر زاهدان- چابهار و بم- چابهار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار