کد خبر: ۳۷۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 17 February 2017

امام جمعه موقت شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: توصیه های مقام معظم رهبری نقشه راه محسوب می شود و عمل به آن با تلاش و اراده مردم و مسئولان سبب کاهش مشکلات کشور می شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته خاش افزود: در ایران اسلامی وحدت و همدلی موج می زند و در سایه هدایتها و رهنمودهای رهبری و تلاش دولتمردان امنیت و آرامش و امید در جامعه حکمفرما شده است.
امام جمعه موقت خاش بیان کرد: مردم صاحب اصلی این نظام اسلامی هستند و با اقتدار و عظمت خود اجازه نمی دهند دشمنان به کشور آسیب برسانند.
وی با اشاره به اینکه سال رو به پایان و برنامه ریزی ها برای جذب گردشگران و خدمات دهی به هموطنان شروع شده است بیان کرد: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت برای نمایش ظرفیتهای منطقه است.
وی تلاش برای رفع مشکلات بیکاری و اقتصادی و کمک به ایجاد اشتغال را از ضرورتهای مهم برشمرد و اظهار داشت: توجه به مبحث مهم گردشگری و تلاش برای رونق دادن این صنعت در حل مشکلات اقتصادی گره گشا است.
**حفظ اتحاد و یکپارچگی نیاز مهم جامعه اسلامی است
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز با قدردانی از مسئولان کشور و استان برای برگزاری کنفرانس های وحدت و تلاش برای تقویت اخوت و برادری در جامعه گفت: حفظ اتحاد و یکپارچگی در جامعه نیاز مهم جامعه اسلامی است.
مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و کشور بسیج شده اند مهمترین عامل برای خنثی کردن نقشه های شوم آنان تقویت وحدت و همدلی است.
مولوی شهنوازی در بخش دیگری از خطبه ها ضرورت اعلام شماره کوپن جدید سهمیه نفت ویژه زمستان با توجه به سرمای منطقه خاش را متذکر شد.
امام جمعه اهل سنت خاش از خدمات دولتمردان و بویژه از تلاشها و اقدامات شهردار و کارکنان سخت کوش این نهاد مردمی در حوزه های مختلف قدردانی کرد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار