مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مشکل قطعی برق ناشی از طوفان روز گذشته در بخش نصرت آباد زاهدان صبح امروز برطرف شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 18 February 2017
رضا اربابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید با سرعت بیش از 100 کیلومتر بر ساعت در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان به ویژه بخش نصرت آباد زاهدان، برق این منطقه از ساعت 18 و 26 دقیقه عصر دیروز قطع شده بود که با تلاش نیروهای این حوزه ساعت هفت و 47 دقیقه صبح امروز با برطرف کردن مشکل مجددا وصل شد.
وی ادامه داد: طوفان گرد و خاک در این مدت بیشترین خسارت را به فضای سبز و تیرهای برق مناطق مرکزی استان وارد کرد به گونه ای که شاهد افتادن درختان و ایجاد مشکل در یکی از پست های برق نصرت آباد بودیم.
مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک هیچ مسیر بسته شده ناشی از طوفان گرد و خاک در استان وجود ندارد.
به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان در زاهدان و نواحی مرکزی استان وزش باد شدید در برخی نقاط همراه با گرد و خاک و طوفان امروز نیز ادامه دارد به طوری که ضمن کاهش کیفیت هوا، سبب اختلال در تردد جاده ای نیز می شود.
علی ملاشاهی افزود: از اواخر وقت شنبه تا دوشنبه در شمال، شمال غرب، مرز شرقی و مرز غربی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از سمت شمال غرب پیش بینی می شود که سبب کاهش محسوس دما در سطح استان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار