کد خبر: ۳۸۰۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 19 February 2017

مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان وبلوچستان از ارائه خدمات امدادی هلال احمر سیستان وبلوچستان به ۱۴۲هزار و ۲۲ نفر طی ۱۱ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رسول راشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رها سازی خودروها در محورهای مواصلاتی، انجام اقدامات درمانی سرپایی و انتقال به بیمارستان، آتش سوزی، سیل، زلزله، طوفان، خدمات جنگلی و ساحلی دریایی از جمله خدمات امدادی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۵۸۷حادثه در کل استان سیستان وبلوچستان رخ داده که ۱۴۱هزار و ۸۵۱نفر در این حوادث آسیب دیده اند.

وی با بیان اینکه امار نجات یافتگان این حوادث ۷۵۹ نفر بوده است، تصریح کرد: از این تعداد ۳۸۳نفر به بیمارستان منتقل شده اند و ۵۷۶نفر نیز در محل به کمک نیروهای امدادی به صورت سرپایی درمان شده اند.

راشکی از اسکان ۲۵هزار و ۳۵۷خانوار آسیب دیده در این مدت خبر داد و افزود: ۱۹هزار و ۴۸۹ بسته غذایی امدادی بین حادثه دیدگان توزیع شده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان گفت: ۱۷۶۸تیم عملیاتی در غالب ۹هزار و ۱۱۶ نفر نیروی عملیاتی و ۴۰۱ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی در این مدت به کارگیری شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار