کد خبر: ۳۸۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 19 February 2017

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط این سازمان و با هدف گسترش روابط تجاری میان ایران و هند به‌زودی یک هیئت تجاری و بازاریابی به کشور هندوستان اعزام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، نادر میرشکار افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به زودی یک هیئت تجاری و بازاریابی به کشور هندوستان اعزام می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، مدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: این سازمان با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و با هدف گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان ایران و هند یک هیئت تجاری، بازاریابی در زمینه‌های گردشگری، سلامت، مواد غذایی و خشکبار به کشور هندوستان اعزام می‌کند.

وی افزود: از جمله اهداف و برنامه‌های اعزام این هیات مبادله تجربیات و آشنایی با طرف‌های تجاری، ملاقات با فعالان صنایع غذایی و خشکبار هند، بررسی ظرفیت‌های بازار و آشنایی با قوانین و مقررات این کشور و بازدید از مراکز و صنایع مهم و مرتبط هندوستان است.

میرشکار بیان کرد: زمان اعزام این هیئت 16 اسفندماه به مدت 5 روز است و با توجه به محدودیت زمانی و سقف اعضای هیئت که توسط کشور میزبان تعیین شده، اولویت پذیرش با افرادی است که تا روز دوشنبه، 2 اسفندماه ثبت‌نام و مدارک خود را تکمیل کنند.

رئیس سازمان صنعت و مدن سیستان و بلوچستان گفت: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های "05433217416، 05433225222 و 02122664084" تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار