نماینده وزارت کشور در بازدید از زندان زاهدان:
خوشاره نماینده وزارت کشور به همراه اوکاتی مدیر کل امور اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان به منظور بازدید و نظارت بر نحوه اجرای طرح کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی خانواده زندانیان که از آذر ماه سالجاری در حال اجرا می باشد از زندان زاهدان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۸۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان نماینده وزارت کشور با حضور در محل برگزاری کلاسها در جریان چگونگی تشکیل کلاسها و جذب مخاطبین و همچنین موضوعات و مباحث مطرح شده در کلاسهای طرح کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی خانواده زندانیان قرار گفت.
خوشاره با قدردانی از فضا و مباحث کلاسهای طرح گفت: آسیبهای اجتماعی دغدغه تمامی مسئولان کشور بوده و مقام معظم رهبری نیز بر فعالیت جهادی در این حوزه تاکید دارد و یکی از مهمترین محیط هایی که در این حوزه قدمهای ارزشمند و موثری برداشته است زندانها می باشند.
وی با اشاره به اینکه زندانهای استان سیستان و بلوچستان از استانهای موفق در اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان است ادامه داد: عامل موفقیت زندانهای استان در اجرای آموزشهای لازم برای کاهش آسیبهای اجتماعی خانواده زندانیان استفاده از مربیان و مدرسان مجرب و باسواد و همچنین توجه به بافت جمعیتی و فرهنگی موجود در این استان در ارائه آموزشهاست که بنا را بر افزایش آگاهی مخاطب قرارداده است.
اوکاتی مدیر کل امور اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت : زندانهای استان تعامل بسیار خوبی با استانداری دارد و تاثیرگزاری مسئولین و کارشناسان زندان در جلسات و کارگروه های اجتماعی استانداری بر کسی پوشیده نیست.
شایان ذکر است در این بازدید دکتر سلیمانی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان گزارشی از مراحل اجرای طرح کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی خانواده زندانیان، مشکلات و چالشهای پیش روی و پیشنهاداتی جهت بهبود و ارتقای طرح ارائه نمود.
سیستان و بلوچستان موفق در اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب هایی اجتماعی خانواده زندانیان 
 
سیستان و بلوچستان موفق در اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب هایی اجتماعی خانواده زندانیان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار