فرماندار شهرستان زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت کمک های مالی از سوی خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به نیازمندان شایعه است و هیچ منبع رسمی چنین خبری را تائید نکرده است.
کد خبر: ۳۸۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷ 20 February 2017
مجتبی خانجانی گفت: عده ای افراد سودجو با پخش شایعه ای مبنی بر وصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای بخشیدن بخشی از اموال خود به نیازمندان در سطح شهرستان های زابل و زاهدان در صدد اخاذی از مردم بر آمده اند.
وی افزود: به همین منظور برخی از کافی نت های سودجو سطح شهرستان زاهدان با گرفتن وجه نقد برای ثبت نام از مردم اخاذی می کردند که شناسایی شدند.
وی ادامه داد: در تماس تلفنی با فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان این موضوع مطرح و به تبع آن با کافی نت های متخلف و سودجو برخورد جدی صورت گرفت.
وی خاطر نشان کرد: مردم به هیچ عنوان تحت تاثیر این گونه شایعات قرار نگیرند و در صورت مشاهده این قبیل کافی نت ها در سطح شهر، مراتب را برای پیگیری هر چه سریعتر به نیروی انتظامی و ستاد خبری اطلاعات اطلاع دهند.
یکی از شهروندانی که فریب این قبیل افراد را خورده است، گفت: در شهر شایعه شده که مرحوم هاشمی رفسنجانی وصیت کرده است که به سرپرست خانواده های بی بضاعت یک عدد تلویزیون و یخچال از سوی خانواده آن مرحوم تحویل شود که به یکی از کافی نت ها مراجعه کردم.
وی که از ذکر نامش خودداری کرد، افزود: کافی نت مورد نظر در خیابان شهید مزاری با دریافت سه هزار تومان و تحویل فتوکپی شناسنامه و کارت ملی از هر نفر که تعداد زیادی نیز در صف انتظار بودند، نام نویسی کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار