کد خبر: ۳۸۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 20 February 2017

مدیر بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان پیش بینی کرد: بیش از 50 هزار نفر از مردم شهرستان سرباز واقع در جنوب استان از خدمات چهل و سومین بیمارستان صحرایی قرارگاه قدس بهره مند می شوند.

علیرضا سرگزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمارستان که از 30 بهمن در روستای مورتان راسک مرکز شهرستان سرباز راه اندازی شده است تا پنجم اسفند به مردم محروم منطقه خدمات درمانی ارائه می دهد.
وی افزود: قرارگاه قدس و بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان نقش مستقیم در راه اندازی این بیمارستان صحرایی ایفا کرده اند.
وی با اشاره به ارائه انواع خدمات تخصصی در این بیمارستان افزود: متخصصان داخلی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، پوست، قلب، رادیولوژی، ارتوپدی و غیره با حضور در این بیمارستان تمام خدمات درمانی را به صورت رایگان به مردم ارائه می دهند.
مدیر بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: 53 پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک و فوق تخصص به همراه 87 کارمند بهداشتی درمانی، 90 کادر پشتیبانی و غیره در این بیمارستان خدمات لازم را به مردم ارائه می دهند.
وی افزود: سازه این بیمارستان صحرایی شامل پنج دستگاه اتوبوس مجهز، 420 متر مربع چادر و 9 دستگاه خودروی سنگین است.
سرگزی گفت: بهداری نیروی زمینی سپاه و بسیج جامعه پزشکی برای راه اندازی این بیمارستان صحرایی افزون بر 4،5 میلیارد ریال هزینه کرده اند.
وی پیش بینی کرد: در مدت برپایی این بیمارستان حدود 250 میلیارد ریال خدمات ارائه شود.
به گزارش ایرنا حوزه استحفاظی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور مستقر در سیستان و بلوچستان شامل مناطق مختلف این استان، بخشی از استان کرمان از جمله بم، جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، نرماشیر و فهرج و بخشی از استان هرمزگان و همچنین جنوب خراسان جنوبی شهرستان نهبندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار