کد خبر: ۳۸۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷ 20 February 2017

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از جمع آوری 120 کارتن خواب و معتاد متجاهر در اجراي طرح انتظامی خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ "غلامرضا نجابت" اظهار کرد: در راستاي ارتقاء احساس امنيت شهروندان و برخورد قاطع و قانوني با اخلال گران نظم و امنيت، طرح پاكسازي نقاط آلوده و جرم خيز با جمع آوري 120 معتاد متجاهر و كارتن خواب زن و مرد در سطح شهرستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل افزود:اين طرح با محوريت نيروي انتظامي ومشاركت وهمكاري فرمانداري ،هلال احمر، بهزيستي درشهرستان زابل به اجرا درآمد و كارتن خواب ها پس از جمع آوري در اختيار هلال احمر قرارمي گيرند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: طرح جمع آوري كارتن خوابها درشهرستان زابل با حضور فعال کلانتري ها ، نيروهاي يگان امداد و پليس هاي تخصصي به اجرا در آمد.

وي هدف از اجراي طرح هاي نقطه اي را در راستاي اجراي مصوبات شوراي پيشگيري از سرقت و پاکسازي مناطق آلوده از وجود معتادان کارتن خواب عنوان کرد که به صورت ويژه در دستور کار فرماندهي انتظامي شهرستان زابل قرار دارد و اين طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با موضوع جمع آوري معتادان کارتن خواب به منظور، زيبا سازي چهره شهر و كاهش ساير جرائم در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامي شهرستان زابل در خاتمه ضمن اشاره به هدف پليس از جمع آوري معتادان خياباني و کارتن خواب ها،كه همان تضمين امنيت شهروندان و داشتن شهري سالم است، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه مورد مشكوك و يا توزيع مواد مخدرمراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار