کد خبر: ۳۸۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 21 February 2017
رییس مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد و رفع آسیب های روانی و اجتماعی درهفته جاری برای دانشجویان این دانشگاه خبرداد.
مریم بدیع پور درگفت وگو باخبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان با اشاره به طرح سیمای زندگی گفت: هدف از این طرح که به همت دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان اجرا شد،شناسایی دغدغه ها و معضلات دانشجویان و تلاش برای رفع آن ها است.
وی افزود: باتوجه به این طرح، معضل اول برای دانشجویان اعتیاد و دغدغه دوم شکست های عاطفی ومسایل مربوط به ازدواج است.
رییس مرکزبهداشت و مشاوره دانشجویی دانشگاه دریانوردی خاطرنشان کرد: در راستای رفع دغدغه های دانشجویان درمورد اعتیاد درهفته جاری همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های روانی و اجتماعی آن در دانشگاه دریانوردی برگزار می شود.
به گفته وی در این همایش دو نفر از اعضای انجمن معتادان گمنام به بیان خاطرات خود می پردازند و سپس کارشناسان درحوزه های مختلف دراین باره بحث خواهند کرد.
بدیع پور تاکید کرد: برنامه طوری برنامه ریزی شده که به اعتیاد از جنبه های مختلف روانی و اجتماعی با حضور یک روان پزشک برجسته وی ک پلیس مبارزه با مواد مخدر پرداخته شود.
وی هم چنین در پایان خاطرنشان کرد: مرکز بهداشت و مشاوره دانشگاه دریانوردی تلاش می کند دغدغه ها و مشکلات روحی،روانی واجتماعی دانشجویان را برطرف کند که برگزاری همایش های مشابه و دعوت از روان شناسان وکارشناسان کشوری برای مشاوره های فردی وعمومی در راستای این هدف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار