کد خبر: ۳۸۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱ 22 February 2017
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: روز جمعه در برخی نقاط و نواحی مرکزی و شنبه در جنوب و جنوب شرق استان احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد.

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی طی سه روز آینده جوی آرام و پایدار در سطح استان حاکم است و آسمان صاف تا قسمتی ابری است.

وی افزود: همچنین از امروز تا پایان هفته افزایش تدریجی دما را در سطح استان (نیمه شمالی استان ۶ تا ۸ درجه و نیمه جنوبی استان ۲ تا ۴ درجه) را خواهیم داشت.

وی گفت: اما از پنج شنبه شب تا یکشنبه هفته آینده با تقویت جریانات مرطوب جنوبی و فعالیت سامانه بارشی به تناوب در سطح استان شرایط برای رگبار ملایم تا متوسط باران، گاهی رعد و برق و وزش باد مهیا است.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: طی این مدت تمرکز بارش ها در شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، ایرانشهر، دلگان، بزمان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، سراوان، سیب وسوران و مهرستان است و در روز جمعه در برخی نقاط و نواحی مرکزی و شنبه در جنوب و جنوب شرق استان احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل ها وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین از روز جمعه انتظار وزش باد شدید در زاهدان و دیگر نقاط و نواحی مرکزی استان از سمت جنوب غرب (حدود ۵۰ تا۷۰ کیلومتر بر ساعت) را داریم که سبب گرد و خاک و افزایش دمای شبانه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار