کد خبر: ۳۸۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 22 February 2017
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان از تبدیل میدان راه و ترابری زاهدان به میدان گردشگری خبر داد و گفت: میدان ورودی هر شهری پیشانی آن شهر است از این جهت زیباسازی در این نقطه انجام شده است.

به گزارش ایسنا_منطقه سیستان و بلوچستان، مسعود مالکی صبح امروز در نشست شورای راهبردی گردشگری سیستان وبلوچستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: از فروردین ماه و با دستور استاندار سیستان وبلوچستان که این استان مقصد گردشگری نامیده شده اداره کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان در تمام زمینه ها کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۵ تاکنون ۱۱۰۰ کیلومتر از راه های اصلی استان بهسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۶۰۰کیلومتر خط کشی و نصب علائم در سطح سیستان وبلوچستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ نقطه حادثه خیز در شمال سیستان و بلوچستان شناسایی شده عنوان کرد: تاکنون ۱۲نقطه رفع شده و در دیگر نقاط نیز تابلوهای آشکار سازی نصب شده است.

مالکی گفت: میدان ورودی هر شهری پیشانی آن شهر به شمار می‌رود از این رو در جهت زیباسازی میدان و مبادی ورودی شهر زاهدان میدان راه و ترابری به میدان گردشگری تبدیل شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان وبلوچستان همچنین در این نشست پیشنهاد برپایی غرفه های محلی و نمایشگاه هایی در رابطه با دستاورد و توانمندی های روستایی مردم استان در نوروز را داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار