کد خبر: ۳۸۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷ 25 February 2017
پتروشیمی مکران باید از دانش روز دنیا در این شهرک استفاده کند

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی پتروشیمی مکران در اولین روز شانزهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه افتتاح گردید، مدیران و فعالان عرصه محیط زیست از غرفه پتروشیمی مکران بازدید نمودند.
حمیدرضا عجمی مدیر HSEQ شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این بازدید ضمن تقدیر از همکاری مستمر شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران با NPC به ماموریت آموزشی اخیر در کشور ژاپن اشاره نمود و برگزاری این دوره ها برای بهره گیری از دانش روز دنیا را مفید دانست.
 عجمی تاکید کرد باید با استفاده از ظرفیت نرم افزاری و تجهیزات و سخت افزار روز دنیا در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست به گونه ای اقدام شود تا شاهد حوادث تلخ اخیر در ماهشهر و عسلویه نباشیم.
چندی پیش عجمی به همراه مدیران سازمان پدافندغیرعامل و مدیران همرده در وزارت نفت از شهرک پتروشیمی مکران بازدید نموده بودند.
گفتنی است در شانزدهمین نمایشگاه محیط زیست که در 6 تا 9 اسفند ماه برگزار خواهد گردید، فرصتی در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار می‌پیرد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند .
شهرک پتروشیمی مکران محل استقرار 18 صنعت بالادستی پتروشیمی و حدود 30 صنعت پایین دستی در این حوزه می‌باشد. این پروژه از پیشتازان حضور شرکت های معتبر بین‌المللی در پسابرجام می‌باشد شایان ذکر است مطالعات مهندسی پایه بر مبنای طراحی صنعت پاک توسط شرکت تویوی ژاپن در حال انجام می‌باشد و کمپانی بیرووریتاس فرانسه نیز در این شهرک بر مبنای تفاهم صورت گرفته، مطالعات مربوط به حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست و کیفیت این شهرک را به عهده خواهد داشت.
برچسب ها: عجمی ، پتروشیمی ، کوهستانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار