کد خبر: ۳۸۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱ 25 February 2017

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی پدیدیه مبارک دولت،ملت شدن است و حمایت همه جانبه ملت قدرشناس ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از افتخارات ماست و باعث اقتدار کشور ما در دنیا گردیده و این برند جمهوری اسلامیست و کمترکشوری اینگونه توفیق پیداکرده که دولت به ملت گره خورده باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از زابل، علی اوسط هاشمی که در سمینار فرمانداران استان سیستان و بلوچستان در فرمانداری ویژه زابل سخن می گفت، با اشاره به شرایط امروزه حاکم در آمریکا و مشاهده تغییر معادلات، افزود: با کمی تأمل می توان به نقش بسیار تأثیر گذار ملت ایران در حمایت از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پی برد و براستی اگر امروز ایران به لحاظ سیاسی به اقتدار و کمال و ترقی رسیده است به برکت خون پاک شهدا و همین حمایت ملت ازنظام بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یک موضع مشخص در رابطه با مرز داریم و آن این مطلب است که مرز یک فرصت برای مرزنشین محسوب می شود، گفت: براساس آن چیزی که ترسیم شده باید عمل شود و تمام تلاش ما براین است که درجهت توسعه استان گام برداریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ایجاد خط گردشگری در استان را یکی از کارهای مهم در این زمینه عنوان کرد و افزود: این استان دارای استعداد و ظرفیت بسیار زیادی می باشد و باید روستاها و مناطقی که به لحاظ قدمت از اهمیت برخور دارند در زمینه تفریحی نیز مورد توجه قرار گیرند و در واقع به گونه ای عمل شود تا تمام نگاه ها در زمینه گردشگری به این استان جلب شود.

هاشمی در ادامه از امنیت بسیار خوب حاکم در استان به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های توسعه نام برد و افزود: به حمدلله وحدت میان شیعه و سنی در این استان وحدتی مثال زدنی و بسیار با شکوه است و این امر می تواند زمینه های پیشرفت و توسعه را بیش از پیش فراهم نماید.

وی ادامه داد: میل به سرمایه گذاری باید در استان تقویت شود زیرا توجه به این امر موجب پایداری و توسعه خواهد شد.

استاندار در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات آینده نیز گفت: هیچ فرماندار و بخشداری حق ندارد گرایش شخصی خود را در مباحث اجرایی انتخابات دخالت دهد چرا که ما به عنوان مجری، ناظر و بازرس باید از جنس مردم برای مردم و نظام باشیم و نتیجه هر چه شد مبارک مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور برکت ساز، اقتدار آور و کثرت ملت در پای صندوق های رای برای ما مهم است و با هر حرکت کسالت آور و سلب کردن مشارکت نخبگان در انتخابات برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار