کد خبر: ۳۸۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 26 February 2017

مدیرکل دفتر هواپیمایی هما در چابهار با اشاره به توسعه پروازهای زاهدان و تهران درسال آینده از جابجایی 94هزارمسافر در مسیرچابهار طی یک سال گذشته خبرداد.

سعیدبیانی بندپی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان گفت: هم اکنون ماهانه 32پرواز به مقصد و مبدا چابهار صورت می گیرد.

وی افزود: تهران، زاهدان و بندرعباس مقاصد پروازهای ایران ایر از چابهار هستند و با توجه به درخواست های متعدد، پرواز زاهدان و تهران افزایش می یابد.

مدیرکل هما در چابهار که به مناسبت پنجاه و ششمین سال روز تاسیس ایران ایر سخن می گفت اظهار داشت: در یک سال گذشته هما 94هزار صندلی مسافر را در مسیر چابهار جابه جا کرده است و این در حالی است که همه پروازها با حداکثر ظرفیت تکمیل می شوند.

بیاتی با اشاره به افزایش قیمت بلیط در عید نوروز گفت: نرخ کلاس های پروازی عادی هما از 200تا 377 هزار تومان است و این نرخ در تمام فصول سال ثابت است .

وی ادامه داد: مسبب نرخ های پروازی بالا سودجویان دیگرشرکت ها هستند چراکه سیستم فروش و توزیع بلیط هما دایماپایش و کنترل و با متخلفین برخوردقانونی می شود.

مدیرکل دفترهواپیمایی هما همچنین با اشاره به راه اندازی پرواز های خارجی پاکستان و عمان از چابهار گفت: مسیرهای پروازی جدید زمانی راه اندازی می شوند که تقاضا در آن مسیرها باشد و این درحالی است که تاکنون هیچ تقاضایی برای مسیرهای کراچی پاکستان و مسقط عمان نداشتیم.

به گفته بیانی رسالت هما در چابهار تنها سوددهی نیست چراکه درمسیرهایی مثل زاهدان که دیگرشرکت ها به ددلیل عدم سوده بودن پروازی ندارند هما فعال است.

وی بااشاره به برگزاری دوره های مختلف برای پرسنل هما در چابهارگفت: ماه گذشته 4دوره آموزشی تخصصی فرودگاهی برای پرسنل برنامه ریزی شد و کلیه موارد استاندارد و ایمنی اتحادیه های بین المللی هوایی نیز در ایستگاه هما در چابهار انجام می شود.

شایان ذکراست دفتر هواپیمایی هما در چابهار از سال 1359شروع به فعالیت کرده و هم اکنون با دارابودن 30پرسنل درحال خدمت رسانی به مسافران است.تاسیسات عملیاتی هما در فرودگاه کنارک شامل سوله فنی و تجهیزات کمکی،سوله خدمات بار،ماشین های خدمات فردگاهی وسالن مختص آموزش پرسنل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار