کد خبر: ۳۸۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 26 February 2017

مدیرکل محیط زیست سیستان وبلوچستان از صعود محیط بانان سراسر ایران به قله تفتان در روز جهانی محیط زیست خبر داد.
به گزارش ایسنا_منطقه سیستان وبلوچستان، نیره پورملایی در جلسه ای با استاندار سیستان وبلوچستان و جمعی از مسئولین استانی اظهار کرد: ۱۵ خرداد ماه سال آینده همزمان با روز جهانی محیط زیست برای کلیه محیط بانان سراسر ایران همایشی برای صعود به قله تفتان و نشان دادن جاذبه های طبیعی و زیست محیطی منطقه برگزار می‌شود.
مدیرکل محیط زیست سیستان وبلوچستان با اشاره به اینکه تفرج متمرکز و گسترده در منطقه باهوکلات مطرح شده است، تصریح کرد: در منطقه باهوکلات در حال حاضر یک ایستگاه پرورش تمساح متمرکز داریم.
وی افزود: برای تفرج گسترده در طول مسیر باهوکلات و منطقه حفاظت شده گاندو نیز طرح تفرج گسترده طراحی شده است.
وی با بیان اینکه با روستائیان گواتر در رابطه با مدیریت بومی برکه های پرورش تمساح صحبت شده است، عنوان کرد: خوشبختانه از طرح مدیریت تمساح ها به صورت طبیعی و بومی توسط بومیان آن منطقه استقبال خوبی شد.
پورملایی در مورد معرفی مناطق زیست محیطی استان سیستان وبلوچستان، گفت: امسال برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی محیط زیست مناطق و گونه های استان سیستان وبلوچستان به صورت ۲زبانه(انگلیسی و فارسی) معرفی شده اند.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه پارسال گردشگران در مورد گونه های استان سیستان وبلوچستان از غرفه ها سوالاتی داشتند که فقط به صورت شفاهی به آنها اطلاعات داده شد.
مدیرکل محیط زیست سیستان وبلوچستان افزود: امسال اطلاعات محیط زیستی استان در دفترچه هایی برای توزیع بین مسافران نوروزی در اختیار راهداری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار