کد خبر: ۳۸۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 26 February 2017

فرمانده انتظامي شهرستان "ايرانشهر" از اجراي طرح هاي انتظامي و کاهش 75 درصدي سرقت های مسلحانه در بهمن ماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، خبر داد.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، سرهنگ" دوستعلي جليليان" در تشريح جزييات اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر در راستاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و افزايش احساس امنيت در بين شهروندان با تلاش شبانه روزي خود موفق به دستگيري 81 سارق حرفه اي در بهمن ماه سال جاري شدند که آمارها بيانگر کاهش 75 درصدی سرقت های مسلحانه و در مجموع، کاهش 68 درصدي سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل مي باشد.

جليليان با اشاره به کشف 51 فقره سرقت تصريح کرد: در بهمن ماه سال جاری 13 فقره سرقت منزل توسط پلیس شهرستان کشف شده که در این زمینه 22 سارق منزل نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: با اجراي طرح هاي مختلف پليسي در يک ماه گذشته در راستاي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي، ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر موفق به کشف بيش از 28 هزار ليتر سوخت قاچاق شدند.

اين مقام مسئول با اشاره به افزايش 223 درصدي کشفيات مواد مخدر و کشف 1000 عدد قرص روانگردان در بهمن ماه سال جاري افزود: ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر با اشرافيت اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي در چندين عمليات مختلف یک تن و 847 کيلوگرم انواع مواد مخدر در يک ماه گذشته کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان با بيان اينکه در خصوص آموزش فرهنگ ترافيک طرح هاي مختلفي اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در اين راستا پليس راهور اين فرماندهي ضمن برخورد با قانون شکنان تعداد 271 دستگاه خودرو و 284 دستگاه موتور سيکلت متخلف را نيز توقيف و روانه پارکینگ کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار