مدیر رسانه ای تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم صبا در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید و تقویت خطوط دفاعی و میانی خود، به صورت کامل متحول شده و بدون تردید در لیگ برتر باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۳۸۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۲ 27 February 2017
به گزارش تابناک قم، رضا ملکی خاطرنشان کرد: صبا نه تنها سقوط نخواهد کرد بلکه استحقاق صعود به میانه جدول را دارد و برای این هدف نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

وی ادامه داد: روزبه چشمی بازیکن سابق استقلال تهران که در نیم فصل به صبای قم پیوست، بعد از مدت ها مصدومیت، از روز جمعه این هفته مقابل فولاد خوزستان به میدان می رود و ما در این بازی تلاش می کنیم باخت دور رفت را جبران کنیم.

بازی 2 تیم فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان روز جمعه هفته جاری ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار می شود.

ملکی خاطرنشان کرد: تماشاگران امید اصلی تیم فوتبال صبای قم در هشت بازی باقیمانده هستند، چراکه همه بازی های لیگ برای تیم صبا حکم فینال دارد تا با کسب امتیازهای بیشتر از انتهای جدول جدا شویم و به رتبه های بالاتر صعود کنیم.

وی گفت: تیم صبا به خاطر جذب بازیکنان جدید و باتجربه، در خط دفاع شخصیت خوبی پیدا کرده و کمترین گل خورده را در نیم فصل دوم داشتیم.

ملکی خاطرنشان کرد: جذب محسن فروزان دروازه بان سابق استقلال تهران برای تیم ما بسیار ارزشمند است و در خط دفاعی نیز حنیف عمران زاده با کوله باری از تجربه، دفاع تیم را پوشش می دهد، در کنار وی بازیکنانی مانند میرهانی هاشمی، میلاد گنچی پور و در منطقه چپ میثم مجیدی و حمید دیوسالار باعث شده که صبا متحول شود.

وی اظهار داشت: مدیرعامل باشگاه نیز با دست خالی همه مشکلات و موانع را پشت سرگذاشته ومسئولان نیز توجه داشته باشند تیم شرایط سختی دارد و باید به این تیم کمک کنند.

تیم فوتبال صبای قم با 20 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار