دوبیس بالیست قمی به همراه تیم ملی کشورمان راهی مسابقات قهرمانی غرب آسیا شدند.
کد خبر: ۳۸۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۴ 27 February 2017
به گزارش تابناک قم، رشته بیس‌بال که یکی از زیر مجموعه‌های هیئت انجمن‌های ورزشی است در سال‌های اخیر رشد چشمگیری را از خود نشان داده است.

ثمره این تلاش و عملکردها حضور دو بازیکن از استان قم در ترکیب اصلی تیم ملی شد و آن‌ها پس از برگزاری اردوهای متعدد راهی مسابقات غرب آسیا شدند.

محمد صفدری و مجید پاشوی نمایندگان قم در تیم ملی هستند و بیس‌بال قم همان‌گونه که با تلاش‌های بسیار زیاد عزیزان این رشته در تمامی ادوار لیگ و قهرمانی کشور حضور داشته، در تیم ملی نیز چند سالی است به‌صورت متوالی دارای بازیکن ملی‌پوش است و افتخارات زیادی نیز کسب کرده است.

تیم ملی بیس‌بال به‌منظور رویارویی با حریفان خود در پیکارهای 2017 قهرمانی غرب قاره کهن متشکل از 18 بازیکن آماده و باانگیزه عازم کشور پاکستان شد.

مسابقات بیس‌بال قهرمانی غرب آسیا در روزهای هفتم تا دوازدهم اسفندماه امسال با حضور تعداد 6 تیم در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در گروه دوم برابر تیم‌های ملی هند و سریلانکا به میدان خواهد رفت.

بر‌اساس برنامه بازی‌های تیم ملی بیس‌بال در این دوره تیم کشورمان روز هشتم اسفندماه برابر تیم ملی بیس‌بال هند قرار می‌گیرد و در همان روز نیز با تیم ملی سریلانکا مسابقه می‌دهد، ضمن اینکه در گروه نخست مقدماتی تیم‌های پاکستان، نپال و عراق قرار دارند.

در پایان رقابت‌های دور گروهی دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نهایی را به‌دست خواهند آورد.

 هدایت تیم ملی بیس‌بال ایران بر‌عهده را فائل لامس کابررا از کشور اسپانیا است که هم‌وطن وی یعنی مارک خوانده خوزه و امیر بختیاری به‌عنوان کمک‌مربی در کادر فنی حضور دارند.

تیم ملی بیس‌بال کشورمان در دوره گذشته موفق شد جایگاه سومی را از آن خود کند و در این دوره به دنبال ارتقاء جایگاه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار