کد خبر: ۳۹۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷ 23 March 2017
امروز تصمیم داریم شما را روش تهیه‌ی چهار خوراکی ساده با ظاهری زیبا که پایه‌ی اصلی آن‌ها کدوی سبز است، آشنا کنیم. با ما همراه باشید. در ظرفی مناسب، گوشت خرد شده، پنیر پیتزا، ذرت و کدوی رنده شده را مخلوط می‌کنیم. کدوی درسته را از وسط برش داده با قاشق داخل آن را خالی می‌کنیم و...

 
 امروز تصمیم داریم شما را روش تهیه‌ی چهار خوراکی ساده با ظاهری زیبا که پایه‌ی اصلی آن‌ها کدوی سبز است، آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

قایق ذرت و کدو

روش تهیه‌ی قایق‌های کدویی شگفت‌انگیز!

ترکیبات: ذرت، گوشت چرخ کرده، پنیر پیتزا، کدو

در ظرفی مناسب، گوشت خرد شده، پنیر پیتزا، ذرت و کدوی رنده شده را مخلوط می‌کنیم. کدوی درسته را از وسط برش داده با قاشق داخل آن را خالی می‌کنیم و از موادی که در بالا گفته شد به اضافه‌ی نمک و ادویه، داخل آن را پر کرده و در فری با حرارت 200 درجه سانتیگراد به مدت 20 تا 25 دقیقه قرار می‌دهیم.


قایق گوجه فرنگی و کدو

روش تهیه‌ی قایق‌های کدویی شگفت‌انگیز!

در ظرفی مناسب، گوجه فرنگی خرد شده، پنیر رنده شده و نان سوخاری خرد شده را با یکدیگر مخلوط می‌کنیم. نمک و ادویه را اضافه کرده و کدوی خرد شده را به همراه چند قطره روغن زیتون به آن اضافه می‌کنیم. از مواد داخل کدویی که از میان برش خورده، قرار می‌دهیم به مدت 20 تا 25 دقیقه در فری با دمای 200 درجه سانتیگراد قرار می‌دهیم.

قایق پیتزایی

روش تهیه‌ی قایق‌های کدویی شگفت‌انگیز!

سس گوجه فرنگی، گوجه فرنگی خرد شده و پنیر رنده شده را به همراه زیتون خرد شده و نمک و ادویه با یکدیگر مخلوط کرده، تکه‌های کوچک کدوی خرد شده را به آن اضافه می‌کنیم و مواد را داخل کدوها می‌ریزیم، زمان پخت و دمای فر مانند دستورات قبلی است.

قایق کدو و اسفناج

روش تهیه‌ی قایق‌های کدویی شگفت‌انگیز!

کمی سوسیس، اسفناج و گوجه فرنگی خرد شده را در ظرفی ریخته و کدوی خرد شده را به آن‌ها اضافه می‌کنیم. نمک و فلفل را به آن‌ها اضافه می‌کنیم و از مواد داخل کدوها می‌ریزیم. دما و زمان پخت، مانند دستورات قبلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار