فرمانده انتظامی ایرانشهر تشریح کرد
دستگيري 16 سارق، کشف بیش از یک تن و 204 کيلوگرم انواع مواد مخدر، کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون ریال، کشف 17 هزار و 740 ليتر سوخت قاچاق، دستگیری 9 قاچاقچی، توقیف 52 دستگاه خودرو متخلف و نیز توقیف 98 دستگاه موتورسيکلت متخلف بخشی از دستاوردهای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ایرانشهر بود.
کد خبر: ۳۹۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 13 March 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی ایرانشهر سرهنگ دوستعلي جليليان با اعلام خبر برگزاری این طرح گفت ماموران انتظامي شهرستان ایرانشهر در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  و افزايش احساس امنيت در بين شهروندان با تلاش شبانه روزي خود موفق به دستگيري 16 سارق شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای این طرح به مدت يک هفته و کشف بیش از یک تن و 204 کيلوگرم انواع مواد مخدربیان داشت : از دیگر دستاورد های این طرح کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 550 میلیون ریال و 17 هزار و 740 ليتر سوخت قاچاق و دستگیری 9 قاچاقچی در این زمینه می باشد که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

وي تصريح کرد: طي اجراي اين طرح تعداد 52 دستگاه خودرو و 98 دستگاه موتورسيکلت متخلف نيز توقيف و روانه پارکينگ شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان خاطرنشان کرد: باهمکاري شهروندان کليه اقدامات ماموران انتظامي در راستاي برقراري امنيت پايدار در سطح شهرستان صورت مي گيرد، مجرمان و مخلان نظم و امنيت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمي راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکني را به آنان نخواهند داد.
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان شهرستان ایرانشهر (به بلوچی: ئیرانشهر) یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان و مرکز آن شهر ایرانشهر است که در فاصله 321 کیلیومتری جنوب زاهدان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
خسته نباشید. یک هفته اینقدر گرفتید تنها کافیست یک سال ادامه بدهید دیگر....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار