کد خبر: ۳۹۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 18 March 2017

امام جمعه موقت چابهار در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: توجه ویژه مسئولان کشور به اقتصاد مقاومتی و توان داخلی کشور به رونق اقتصادی و توسعه مناطق مختلف منجر می شود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام سید جعفر احمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار اظهار داشت: وقتی مسئولان به توان داخلی کشور توجه داشته و از نگاه به بیرون بر حذر باشند می توانند موفقیت لازم را حاصل کنند.

وی افزود: توجه به تولیدات داخلی و مصرف کالای ایرانی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به توانمندی بالای ایران اظهار داشت: رفع سایه شوم جنگ از سر ملت حاصل ایمان قوی و رهبری فرزانه و توان بالای نظامی ایران اسلامی است.
خطیب موقت جمعه چابهار در بخش دیگری از خطبه ها نمازگزاران را به ترک گناه، انجام فرائض دینی، تقوای الهی و واجبات توصیه کرد.
وی میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها را تبریک گفت و افزود: در سیره حضرت زهرا (س) تربیت فرزند اولویت اول است.
وی ادامه داد: خانه داری و تربیت صحیح فرزندان برای زن بالاترین هنر است.
حجت الاسلام احمدی گفت: انسان از سه طریق ترس از عقوبت خدا، امید پاداش خدا و محبت خدا می تواند تقوا پیشوا کند.
وی بیان کرد: قرآن کریم نازل شده است تا تقوا قدرت تشخیص حق از باطل را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه جمعیت زیادی به سمت مناطق باقی مانده از دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب و جنوب غرب کشور مشرف می شوند، خاطرنشان کرد: مسئولان به فکر آماده کردن زیرساخت ها و هدایت کاروان های راهیان نور به سمت جنوب شرق کشور باشند تا مردمان ایران اسلامی بتوانند بهتر و بیشتر این مناطق را بشناسند و استفاده های بهتری ببرند.
وی گفت: مسافران نوروزی سیستان وبلوچستان می توانند مناطق تاسوکی، پیشین و جای جای دیگر این استان را که خون پاک انسان های مومن و با خدا از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و مرزبانی در آنجا ریخته شده، زیارت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار