استاندار در جمع اصحاب رسانه های محلی
استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از مجموعه رسانه ای زمان ، تعصب را آفت توسعه و مانع ملت شدن و موجب تفرق و گسست دانست که ارزش ها را می سوزاند لذا تشخیص درست و وسعت دید نسبت به حوزه مسئولیت ، نقش و موقعیت قابل اهمیت است.
کد خبر: ۳۹۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 19 March 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان علی اوسط هاشمی با اشاره به تشتت آراء حتی در حوزه متفکران و سخت بودن نگاهها نسبت به هم بیان کرد : به عنوان استاندار بعضا با نظرها و برداشت های تحت تأثیر القائات ناصواب روبرو هستم که باید بررسی کرد چقدر براساس استوار است و اینها نشان می دهد که برای رسیدن به رفتار قشنگ فعلا کاستی هایی وجود دارد . وی با بیان اینکه رسیدن به رفتار توسعه ای در کنار قدرت به سادگی فراهم نیست افزود : هرچند عناصر و ظرفیتهای خوبی به سمت هموار بودن مسیر و زیست مشترک وجود دارد تا هرکس در حوزه خود ایفاگر نقش و از امنیت برخوردار باشد . 
وی با بیان اینکه باید به مرحله ای برسیم که بتدریج نگاهها نسبت به هم نرم باشد زیرا هیچ کشوری مسیر توسعه را بدون هزینه طی نکرده است ، گفت : کشور فرانسه که مدعی مهد آزادی است مغایر با رفتارهای توسعه ای ، تضییع گر حقوق گروهی از جامعه هست و مسلمانان در این کشور آزادی ندارند زیرا از گذشته مسلم را برخلاف واقعیت ها معرفی کرده اند.
استاندار معتقد است در مسیر رسیدن به بلوغ باید توام با بودن بر آنچه که به تشخیص حق است صبوری کرد زیرا جلب توجه همگان به ارزش حق ، مداومت و اصرار بر آن وجاهت و شخصیت به هر پست و مقامی می دهد. هاشمی با اشاره به نقش و سهم شبکه های اجتماعی مجازی در زندگی مردم گفت : باید در جهت رفع خلاء های ارتباطی منطبق با زمان سواد ارتباطی ، رسانه ای ، عاطفی و غیره در بین همگان افزایش یابد و در همین رابطه لازم هست که منطبق با نیاز و ذوق جامعه در مطبوعات نیز تحول ایجاد شود. 
وی گفت: پایه گذاری چند نشریه با هم ضمن نمایش تنوع و کار جمعی با نگرش های متفاوت خود نوعی نوآوری است اما رقابت در تولید محتوا و سازگار با مخاطبان هدف است. استاندار تصریح کرد: گردآوری مجموعه ای با گویش ها ، آراء متفاوت و هم اندیشی برای تولید محصول به روز ، کلید و رمز پایدار امروز است.
وی با بیان اینکه انتقادها نباید تبعیض آلود و در جهت منافع شخصی باشد افزود: عده ای به دنبال فرار به جلو و کوچک شمردن تلاش های دولت هستند در حالیکه بخاطر دو دهه تأخیر در اجرای پروژه گازرسانی باید از مردم عذرخواهی کرد اما خوشحالم که حق را احیاء کردم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
سلام بر همگی تعصب که تفرقه و قوم گرایی ووو زیر مجموعه های آنست عامل اصلی رکود. عقب افتادگی و ویرانی سیستان است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
خدا خیر دهد شما را لطفا سیستان یادتان نرود ( شهر سوخته جلد دوم )
سیستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
جناب استاندار تعصب و تفرقه و قوم گرایی عامل رکود به حساب می آید چرا خود جناب عالی پیش قدم نمی شوید و تعصبات و اختلاف قومی را برای مردمان شمال استان سیستان کنار نمی گذارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
اگه راست می گویی و تعصب نداری چرا وزیر دادگستری را به سیستان نبردی ها ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
عزیز دلم، سین برنامه های سفر وزرا رو استاندارها نمیچینند.این برنامه های سفر توسط تیم تشریفات وزیر تنظیم و به استاندار ابلاغ میشود.استاندار صرفا میزبان و در طی سفر به عنوان مقام عالی دولت در استان همراه وزیر است،ولی وزیر را نمیبرد اینور اونور.در مورد اخیر هم علت عدم سفر وزیر به سیستان را از وزارت بپرسید نه استاندار.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار