شهردار شهر علی اکبر شهرستان هامون واقع در شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال 96 باعنوان «سیستان و بلوچستان مقصد گردشگری ناشناخته ایران» گفت: این شهر آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز را دارد.
کد خبر: ۳۹۷۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 21 March 2017
علی اکبر اسدی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 40 هزار متر مربع فضای سبز در شهر علی اکبر وجود دارد اظهار داشت: وجود 5 بوستان در این شهر با فضای سبز متنوع، خود می تواند به عنوان محل اسکان موقت مسافران و گردشگران نوروزی تبدیل شود.
وی بیان کرد: همجواری با منطقه سیاحتی، زیارتی و باستانی کوه خواجه، دریاچه بین المللی هامون، کشتزار های سرسبز، صنایع دستی (حصیر بافی و قالیبافی) در کنار خلق و خوی مثال زدنی ساکنان شهرعلی اکبر هر مسافر و گردشگری با یکبار سفر به این منطقه زیبا خاطره ای خوش و به یادماندنی با خود به ارمغان می برد.
وی خاطر نشان کرد: به منظور پذیرایی از گردشگران و البته با عنایت به توان مجموعه، همواره سعی شده است تا به بهترین شکل چهره عمومی یک شهر به نمایش گذاشته شود.
وی افزود: شهر علی اکبر از محدود شهرهایی در سیستان و بلوچستان است که «خانه گردشگر» در آن احداث شده و آماده خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی است.
شهردار شهرعلی اکبر گفت: به منظور تسهیل رفت و آمد مسافران و گردشگران نوروزی که قصد سفر به کوه خواجه و دریاچه بین المللی هامون را داشته باشند، محور خروجی شهر (حد فاصل تیپ علی اکبر تا خروجی شهر ) با مشارکت اداره راه و شهرسازی آسفالت شده است.
به گزارش ایرنا شهر علی اکبر با جمعیتی نزدیک به 10 هزار نفر در مسیر منطقه باستانی کوه خواجه و دریاچه بین المللی هامون در شهرستان هامون واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار