سیستان و بلوچستان با داشتن مردم خونگرم و مهمان نواز از قومیت های متعدد، آداب و رسوم زیبا و فرهنگ غنی و همچنین برخورداری از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی در سالی که استان «مقصد گردشگری ناشناخته ایرانیان» معرفی شده، لحظاتی سرشار از نشاط و سر زندگی را برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی رقم خواهد زد.
کد خبر: ۳۹۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 21 March 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در پیام استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: نوروز آئین دیرینه و جشن ملی ایرانیان است و بهار نماد و جلوه گاه اراده اللهی در باز آفرینش طبیعت و پیام آور دوستی و همزیستی است.
سالی که گذشت سالی پرافتخار، با خاطرات ماندگار برای ملت ما بود نامگذاری سال 95 باعنوان «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» هدف گذاری های بزرگی را برای سیستان و بلوچستان به ارمغان آورد.
در این پیام آمده است: سیستان و بلوچستان با داشتن مردم خونگرم و مهمان نواز از قومیت های متعدد، آداب و رسوم زیبا و فرهنگ غنی و همچنین برخورداری از جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی در سالی که استان «مقصد گردشگری ناشناخته ایرانیان» معرفی شده، لحظاتی سرشار از نشاط و سر زندگی را برای مسافران و گردشگران داخلی و خارجی رقم خواهد زد.
در بخش پایانی پیام علی اوسط هاشمی آمده است: اینک در آستانه فصل بهار که فصل اعتدال است و جلوه جمال و جولان جلال، از آحاد مردم شریف و قدرشناس سیستان و بلوچستان، تلاش مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی، صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو، آرزوی سالی توام با سلامتی و توفیق برای هم استانی های عزیر را از درگاه ایزد منان آرزو دارم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد علی کاظم نژادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
جناب استاندار. سلام انشاالله با سلامت سال خوبی داشته باشید در کنار خانواده و شهروندان محترم استان خصوصا مردم محروم زابل در ارتباط با مشکلات عدیده زابل و گاها خیلی کوچک و پیش پا افتاده اما تاثیر گذار که مردم را به ستوه آورده البته ببخشید با داد و بیداد به تنگ آمده از اینقبیل مشکلات روزمره مردم زابل به خدمت رسیدم بنا دستور حضرت عالی لیست کوچکی از مشکلات بازم کوچک که از جمله آنها ترمیم و به روز نمودن چراغهای راهنمایی ورانندگی. ووو که از حل همین کوچک ها در حق مردم زابل دریغ میشود لیستی به معاون بسیار عزیز ومحترم و مردم دار جناب اقای کرد تقدیم گردید لطف فرموده برای شروع به همین حداقل ها ما را مورد عنایت قرار داده سپاسگزار خواهیم شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
استاندار محترم جا دارد دستور فرمایند مسئولین محترم قدر دان این حجم عظیم مسافرینی را که به هر مناسبتی زابل را برای سفر انتخاب مینمایند و میشود با مدیریت و رفع برخی از مشکلات این سفر ها را بیشتر هم نمود که به مردم و اقتصاد این شهر کمک شایانی خواهد شد اعتبارات و دستورات مقتضی داده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
انشاالله در سال جدید استاندار محترم قدری به سیستان و مشکلات مردم ستم دیده سیستان هم فکر کنند. تبعیض در نگاه مسولین به شمال و جنوب استان کاملا مشهود است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار