مراسم معارفه ایوب درویشی به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 21 March 2017

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، پیش از ظهر امروز طی مراسمی و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان محلی و معتمدین منطقه،ایوب درویشی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ویژه شهرستان چابهار معارفه شد.

علی اوسط هاشمی با مهم قلمداد کردن نقش چابهار در ارتقای سطح گردشگری منطقه گفت با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در سال ۹۶ به عنوان مقصد گردشگری ایرانیان نامگذاری شده باید به توسعه ظرفیت های گردشگری استان خصوصا شهرستان چابهار توجه ویژه‌ای داشت.

وی گفت: با توجه به این موضوع همزمان با روشن شدن مشعل گاز در زاهدان کلنگ انتقال گاز از ایرانشهر به چابهار نیز زده شد و امیدواریم با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه این مهم نیز به زودی عملی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: احداث فرودگاه بین المللی چابهار، احداث مجتمع پتروشیمی، اجرای طرح های کشاورزی و آبرسانی به روستاهای پایین دست سدهای شهرستان چابهار از جمله دیگر اقدامات توسعه ای در این منطقه است.

وی با اشاره به نقش موثر بزرگان و ریش سفیدان افزود: بهره گیری از ظرفیت میوه های گرمسیری از جمله کاهش واردات موز و استفاده از موز شهرستان چابهار از جمله دیگر ظرفیت های این منطقه است که می تواند موجب ایجاد اشتغال شود.

گفتتی است: در انتهای این مراسم ایوب درویشی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان چابهار معارفه شد.

پیش از این بختیار فرماندار کنارک سرپرستی فرمانداری چابهار که پس از رفتن احمد موهبتی در 19 دی ماه از این شهرستان بدون فرماندار مانده بود را به عهده داشت.

درویشی در کارنامه خود سوابق فرمانداری نیکشهر سیستان و بلوچستان، فرمانداری خمینی شهر اصفهان، مدیر کل امور اجتماعی اصفهان، مدیر کل بازرسی استانداری اصفهان و مدیر دفتر فنی استانداری اصفهان را دارد.

تابناک سیستان و بلوچستان این انتصاب را به فرماندار جدید چابهار تبریک می گوید.

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جدگال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
جناب استاندار دستمریزاد مگر خود استان سیستان و بلوچستان افراد تحصیل کرده و سوابق بالای خدمتی در امر اجرایی و غیره و غیره ندارند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار