کد خبر: ۳۹۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 22 March 2017
مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به استقبال زیاد مسافران از منطقه آزاد گفت: خیابان های سطح منطقه جوابگوی این حجم از مسافران نوروزی نیست و طرح های ترافیکی برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز اجرامی شود.

اقبال صادقی درگفت وگو با ایسنا با اشاره به طراحی و نصب المان های  محلی برای مسافرین نوروزی گفت: المان های سوزن دوزی زنان بلوچی و شترسواری دو نشانه از فرهنگ بلوچی هستند که درمکان های پرتردد مانند گیت های ورودی و میدان های اصلی منطقه آزاد نصب شده است.

وی افزود: سه سفره هفت سین متنوع با آثار و علامت های بلوچی نیز در میادین و نقاط مختلف منطقه نصب شده و یک طرح نقاشی دیواری بزرگ باموضوع طبیعت گردی و مناطق گردشگری چابهار نصب شده است.

مدیرخدمات شهری سازمان منطقه آزاد از اجرای طرح ترافیک برای رفاه حال مسافرین خبر داد و تاکیدکرد: این طرح به منظور برنامه ریزی بلند مدت ترافیک شهری باهمکاری پلیس راهور در سطح منطقه آزاد چابهار انجام گرفته است.

صادقی با اشاره به استقبال زیاد مسافران در روزهای ابتدایی نوروز تصریح کرد: خیابان ها وجاده های سطح منطقه جوابگوی این حجم از خودور نیست به همین منظور ماموران ترافیکی با رانندگی که مقرارات عبور و مرور را رعایت نکنند و قصد برهم زدن آرامش بازدیدکنندگان را داشته باشند برخورد قانونی خواهند کرد.

مدیرخدمات شهری سازمان منطقه آزاد با اشاره به آماده سازی 17پارکینگ در سطح منطقه گفت: این پارینگ ها که ظرفیت پذیرش بیش از3هزار خودرو را دارد به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی درپایان با اشاره به ساماندهی کمپ های موقت چادری برای اسکان مسافران گفت: کمپ های موقت دایر شده در پلاژ ساحلی تیس، مجتمع فردوس و دروازه اقیانوس ظرفیت پذیرش چهار هزار مسافر را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار