کد خبر: ۳۹۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ 22 March 2017
در اولین روزهای سال 96 اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر استان با گل و شیرینی به استقبال مهمانان نوروزی رفتند و ورود آنان را به پهناورترین استان کشور خیر مقدم گفتند.

به گزارش ایسنا مشتاق گوهری، مدیرکل میراث فرهنگی استان با تبریک سال جدید به مهمانان نوروزی در این خصوص  گفت: به رسم مهمان نوازی مردمان شریف سیستانی وبلوچستانی و به میمنت ورود گردشگران و مسافران نوروزی به این استان در ساعات آغازین  سال جدید اولین مهمانان ورودی به نقاط مختلف این دیار با تقدیم شاخه گل و اهداء سوغاتی های محلی مورد استقبال اعضا ستاد اجرایی خدمات سفر استان در شهرستانهای مختلف  قرار گرفتند .

در همین راستا تعدادی از مسئولین استان با حضور در راه آهن و پایگاه اطلاع رسانی و خدماتی ورودی شهر زاهدان به مهمانان خیر مقدم گفتند.

مشتاق گوهری با اشاره به تلاش شبانه روزی  کمیته های مختلف ستاد در فراهم کردن امکان آسایش وارائه خدمات مناسب به گردشگران و مهمانان نوروزی اظهار داشت: برنامه های متنوعی در ایام نوروز برای ثبت خاطره خوش از سفر به سیستان وبلوچستان برای مهمانان نوروزی و مردم فرهنگ دوست استان تدارک دیده شده است.

وی از مهمترین برنامه های این  اداره کل در ایام نوروز را برگزاری جشن های نوروزی در شهرستانهای مختلف استان،اجرای موسیقی محلی در پایگاههای اطلاع رسانی ،بازدید از موزه های وفضاهای گردشگری بیان نمود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار