فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در برنامه زنده تلویزیونی هامون تا مکران شبکه هامون گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم و حافظ نظام و ارزش های اسلامی است. وی بیان داشت شعار پلیس در سال 96، "آرامش و نشاط بهاری، با قانونمندی و نظم اجتماعی" می باشد.
کد خبر: ۳۹۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴ 24 March 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر، شب گذشته که به عنوان میهمان ویژه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه هامون حاضر شده بود، ضمن تبریک سال جدید به هم استانی ها، گفت: نیروی انتظامی خدمتگزار مردم و حافظ نظام و ارزش های اسلامی است و تکریم ارباب رجوع با اخلاق مناسب و درایت لازم همراه با خدمتگزاري دلسوزانه و بي چشم داشت، در سرلوحه ماموريت نوروزي پليس قرار دارد. 
سرهنگ جلیلیان ضمن اشاره به شعار نوروزی پلیس، تصریح کرد: همانطور که می دانید شعار نیروی انتظامی در نوروز سال 96، "آرامش و نشاط بهاری، با قانونمندی و نظم اجتماعی" است و در این راستا حضور گسترده پرسنل نیروی انتظامی در سطح استان و استفاده از حداکثر امکانات جهت خدمت به مردم و مسافران نوروزی از 25 اسفندماه برنامه ریزی شده است و با استقرار بیش از 100 ایستگاه نوروزی پلیس در ورودی و خروجی شهرها و درتفرجگاه ها و اماکن پرتردد استان جهت برقراری امنیت و خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی، درساعات شبانه¬روز آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به شهروندان و مسافرین گرامی هستیم. 
این مقام انتظامی هدف از راه اندازي ايستگاه هاي نوروزي را دسترسي آسان به پليس، تکريم ارباب رجوع و ارتقاء امنيت اجتماعي عنوان داشت و گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت و به دنبال آن افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، برخورد محترمانه و متواضعانه با مردم و در مقابل آن برخورد قاطع و مقتدرانه با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، ازبرنامه های چند ساله اخیر انتظامی استان بوده است. 
جلیلیان ادامه داد: از جمله اقدامات فرهنگی پلیس، رویکرد جامعه محوری و تعامل با معتمدین و اقشار مختلف اجتماعی و همچنین نهادهای دولتی و مردم نهاد بوده که بحمدالله با همکاری شهروندان سیستان و بلوچستانی، نتایج خوبی نیز حاصل شده است. 
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده اند "کارکنان نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه، مجاهدان فی سبیل الله هستند"، از جمله نتایج رویکرد جامعه محوری پلیس را، کاهش چشمگیر جرایم بالاخص جرایم خشن و در مقابل آن افزایش کشفیات و دستگیری ها و محبوبیت و مقبولیت پلیس نزد مردم بیان کرد. 
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهدای عرصه نظم و امنیت، از همکاری مردم با پلیس استان تشکر و قدردانی کرد. 
گفتنی است در پایان مسابقه دانستنی های انتظامی برای حاضران برگزار و به 5 نفر از برندگان مسابقه، توسط سرهنگ دوستعلی جلیلیان، جوایزی اهدا شد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لاله تصرفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
عرض احترام و قدرشناسی خدمت دلاورمردانی که آسایش خود را خرج امنیت دیگران میکنند.نیروی انتظامی، ادارات اطلاعات، سپاه، بسیج، ارتش، پزشکان و پرستاران، مرزبانان، هلال احمر و آتش نشانان جان برکف، اورژانس و کشیک های آبفا، برق، گاز، مخابرات، اتوبوسرانی، قطار، هواپیما، تاکسی های درون شهری و ب رد ون شهری و هممممه آنان که هستند برای رفاه بیشتر مردم
میبوسم دستانتان را مردان بزرگ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار