کد خبر: ۳۹۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 25 March 2017
 دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: همزمان با آغاز طرح نوروزی این دانشگاه از 25 اسفند تا کنون به 26هزار و 720 نفر در بیمارستان های استان خدمات درمانی ارائه شده است.

دکتر فریبرز راشدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 24 هزار و 886 نفر از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی به صورت سرپایی درمان و هزار و 834 نفر نیز بستری شدند.
وی با بیان اینکه 141 فقره تصادف وجابجایی 212مصدوم در محورهای جاده ای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زاهدان رخ داده است افزود: خوشبختانه در حوزه تحت پوشش این دانشگاه تصادف منجر به فوتی نداشتیم اما در حوزه دانشگاه ایرانشهر 14 نفر و در حوزه دانشگاه زابل یک نفر فوتی در این مدت گزارش شده است.
وی با بیان اینکه 120 پایگاه اورژانس، 30 ایستگاه سلامت، 820 نفر تکنسین با 212 دستگاه آمبولانس در حال خدمت رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستند خاطر نشان کرد: بیش از 680 نفر با مراجعه به این ایستگاه ها از خدمات اولیه درمانی بهره مند شدند.
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی زاهدان گفت: 900 نفر نیز از خدمات کلینیک های شبانه روزی دندانپزشکی این دانشگاه بهره مند شدند.
راشدی اظهار داشت: هم استانی های گرامی و میهمانان نوروزی در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاع در خصوص خدمات نظام سلامت در ایام نوروز می توانند با شماره تلفن 33220425-054 تماس حاصل نمایند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار