فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر از انهدام باند سارقان مسلح در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد. همچنین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از 61 هزار نخ سیگار قاچاق درشهرستان زاهدان خبر داد. 
کد خبر: ۴۰۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 03 April 2017


به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان سرهنگ دوستعلي جليليان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه بلافاصله مأموران انتظامی بخش بزمان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: در بررسی های اولیه توسط مأموران انتظامی مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو 405 با سه سرنشین مسلح ، اقدام به سرقت خودروی نیسان یک از شهروندان که حامل اثاثیه منزل بوده کرده اند . 

وی بیان داشت: ماموران بلافاصله با اجرای طرح مهار و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه در کمتر از 24ساعت موفق به شناسایی سارقان و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری سارقان شدند.

جليليان با اشاره به کشف خودرو و اموال مسروقه تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايرانشهر در پايان خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنيت بدانند فرزندان ملت در نيروي انتظامي از عزمي راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکني را به هيچ کس نخواهند داد.

همچنین سرهنگ  محمدرضا نصیری در خبری دیگر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با کالای قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید صدوقی نصرت آباد به 2 دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پس از بازرسی از این خودروها تعداد 61 هزار  و 200  نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری چهار نفرمتهم در این رابطه بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

نصیری در پايان با اشاره به اينکه قاچاق کالا و ارز صدمات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور وارد مي کند گفت: پليس با مخلان نظم و امنيت اقتصادی برخورد قاطع و قانوني خواهد کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار