نوروز سال 96 به پایان رسید و بازهم شاهد نقاط ضعف و قوت در خدمات رسانی به مردم و گردشگران نوروزی در منطقه سیستان از سوی ارگانهای مختلف بودیم ، دراین بین دانشگاه زابل و دریاچه مصنوعی هامونک بیش از دیگر مکانهای دیدنی سیستان نمره قبولی گرفت و موجبات رضایت بیشتر گردشگران را فراهم آورد
کد خبر: ۴۰۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 05 April 2017
تابناک سیستان و بلوچستان : نوروز سال 96 به پایان رسید و بازهم شاهد نقاط ضعف و قوت در خدمات رسانی به مردم و گردشگران نوروزی در منطقه سیستان از سوی ارگانهای مختلف بودیم  ، دراین بین دانشگاه زابل و دریاچه مصنوعی هامونک بیش از دیگر مکانهای دیدنی سیستان نمره قبولی گرفت و موجبات رضایت بیشتر گردشگران را فراهم آورد

به گزارش تابناک از سیستان با توجه به آغاز سال جدید نگاه و توجه این گزارش کوتاه به نقاط قوت خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز می باشد.

بنا براین گزارش یکی از مکانهای که همه ساله نقطه هدف گردشگری در منطقه سیستان می باشد , مجتمع پژوهشی دانشگاه زابل است که همواره شهروندان سیستانی و مهمانان نوروزی به آن توجه ویژه ای دارند.

در نوروز سال جاری اما این مجتمع با احداث دریاچه مصنوعی هامونک رنگ و بویی دیگری بخود گرفته بود و بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت و رضایت نسبی آنان را فراهم کرد.


ساخت این دریاچه مصنوعی از سال گذشته آغاز و در اواخر سال گذشته به بهره برداری کامل رسید و فضای مناسب و مطلوب جهت حضور گردشگران در آن فراهم آمده است و در نوروز 96 در طول شبانه روز ، با استقبال گسترده روبرو شد و خاطرات و صحنه های زیبایی را برای مردم بوجود آورد.


در گزارشات مختلف شاهد بودیم که عملیات ساخت و تجهیز این مکان تفریحی بصورت شبانه روزی ادامه داشت و مدیریت دانشگاه زابل ، نیز بصورت مستمر برروند ساخت ، تکمیل و تجهیز این دریاچه مصنوعی نظارت داشت که جای تقدیر و تشکر و خداقوت دارد.

گزارش : یونس سیستانی
 




اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
خدا خیرتان دهد . خدا قوت ریس دانشگاه زابل . ولی چرا مصنوعی چرا نتوانیم حقمان از افغانستان را بگیریم . افغانستانی که همه چیزشان از ماست . نماینده دولت در استان ( استاندار ) کجایی اگه از مکران و مخلفاتش تمام شدی سیستان را دریاب
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
آب اقیانوس هند را پس از نمک گیری به وسط استان بیاورید و مشکل کم آبی را حل کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار