گروهک تروریستی جیش‌العدل (جیش الظلم) یک گروه تروریستی تندروی سلفی‌مذهب می‌باشد. این گروهک بعد از نابودی گروهک جندالله (جندالشیطان)، با سازمان‌دهی برخی از اعضای آن، شروع به فعالیت و اعلام موجودیت مذبوحانه کرد. 
کد خبر: ۴۰۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ 06 April 2017

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری یکی از اعضای گروهک جیش العدل (جیش الظلم) در منطقه خاش خبر داد.
حجت الاسلام موحدی راد افزود: این فرد که کارهای مالی گروه را انجام و پیگیری میکرده توسط پلیس اطلاعات دستگیر شد.
گروهک تروریستی جیش‌العدل (جیش الظلم) یک گروه تروریستی تندروی سلفی‌مذهب می‌باشد. این گروهک بعد از نابودی گروهک جندالله (جندالشیطان)، با سازمان‌دهی برخی از اعضای آن، شروع به فعالیت و اعلام موجودیت کرد. رهبری این گروهک را شروری به نام صلاح‌الدین فاروقی به عهده دارد.
گفتنی است علیرغم تلاشهای بسیار این گروهک و حامیان خارجی آنها برای ایجاد ناامنی در منطقه، کوچکترین تحرکات آنها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای جان برکف سپاه و شیربچه های نیروی انتظامی و دلاورمردان بسیج و البته همکاری مردم و هوشیاری علمای اهل سنت رصد و در نطفه خفه شده است؛ به گونه ای که به اذعان کارشناسان، سیستان‌وبلوچستان در سالهای اخیر امن ترین شرایط را دارد و سال 96، این استان به عنوان مقصد گردشگری ایران نامیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار