حامد سالاری در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر علی اکبر
این فعال رسانه ای اظهار داشت:اگر مدیران و مسئولان ما یکبار وصیتنامه شهدا را میخواندند،شاهد اختلاسهای چندهزار میلیاردی و حقوقهای نجومی و اشرافی گری نبودیم
کد خبر: ۴۰۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹ 08 April 2017
تابناک سیستان و بلوچستان : حامد سالاری یکی از فعالین سیاسی اجتماعی سیستان ، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شهر علی اکبر ضمن تبریک فرارسیدن ۱۳ رجب روز میلاد با سعادت امیرالمومنین و روز پدر از برگزار مراسم پدران آسمانی در هفته آینده در گلزار شهدای شهرستان زابل خبر داد.

وی با بیان اینکه فرهنگ انسان ساز انقلاب ،میراث شهدای عزیزمان است افزود: شهدای ما ثابت کردند که که در این دنیای مادی می توان آسمانی زندگی کرد.

سالاری معضلات فرهنگی را بزرگترین معضل حال حاضر کشور دانست و گفت: دشمن طراحی های دقیقی و زیادی برای اثر گذاری بر روی افکار جوانان ما انجام داده است

وی راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین سیره شهدا برای جوانان و فرزندان این کشور دانست.

حامد سالاری با بیان گلایه ای از مسئولین گفت : چرا ۶۵ شهید شهر علی اکبر باید همچنان مظلوم بمانند و جوانان این منطقه شناختی از شهدای اینجا نداشته باشند؟

این فعال فرهنگی ضمن بیان استعدادها و ظرفیتهای فرزندان شهدا تصریح کرد:در زمان دفاع مقدس به جوانان اعتماد شد و دیدیم که فرمانده ی سپاه جوان و بیست و چندساله بود و فرماندهان سپاه هم جوانان هجده و نوزده ساله و آن افتخارات را این جوانان رقم زدند.

وی افزود:در آن زمان جنگ که سختترین نوع مدیریت است اعتماد به جوانان جواب داد،پس چرا الان به جوانان اعتماد نمیکنیم؟چرا در عرصه هایی مانند اقتصاد مقاومتی از ظرفیت جوانان استفاده نمیکنیم؟

حامد سالاری با گلایه از برخی بی مهری ها به خانواده های شهدا اظهار داشت:گاها دیده می شود که برای یک کوچه یا خیابان که به نام یک شهید است یا سهمیه دانشگاه برای فرزندان آنها،بی مهری ها و نسبت های ناروایی به خانواده شهدا داده می شود که واقعا مایه تاسف است و وظیفه ی ما مردم است که این پیام را به جامعه منتقل کنیم و با بازگویی رشادتهای آنها جامعه را آگاه سازیم.

وی ادامه داد:یکی از ضعفهای ما در سالهای اخیر نبود مدیریتی جهادی بوده است،مدیریت جهادی یعنی همان تفکر و روحیه ی بسیجی که اگر در جامعه فراگیر شود دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.

این فعال رسانه ای اظهار داشت:اگر مدیران و مسئولان ما یکبار وصیتنامه شهدا را میخواندند،شاهد اختلاسهای چندهزار میلیاردی و حقوقهای نجومی و اشرافی گری نبودیم

وی ادامه داد: عده‌ای میخواهند دفاع مقدس را تمام شده فرض کرده و به همین یک هفته و چند مراسم مختصر محدود کنند حال آنکه گویا آنها نمیدانند که برای فرزندان خمینی(ره) و سربازان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) دفاع مقدس ادامه دارد.

وی تصریح کرد: برای ما هر روز دفاع مقدس است . فرقی هم بین حلب در مقابله با تکفیری‌های ملعون و خبیث و سیستان در مقابله با مشکلات مردم وجود ندارد ، میدان همان میدان است و جهاد همان جهاد.

حامد سالاری در پایان سخنان خود گفت : دفاع مقدس ما تمام نشده است چراکه دشمن دست از دشمنی خود برنداشته است. ما هرگز جنگ‌طلب نبوده و نیستیم، اما دشمن این تفکر ما را ندارد. او زنده ماندن و حیات خودش را در جنگ و تعدّی به حقوق دیگر ملتها تعریف کرده است.


این فعال سیاسی اظهار داشت : كسانی كه حالا دم از سازش می‌زنند، همان كسانی هستند كه در جنگ از تسلیم طرفداری می‌كردند.

کسانی که باعث شدند امام جام زهر را بنوشند. كسانی كه امروز می‌گویند نمی‌شود كار كرد، همان‌هایی هستند كه در جنگ می‌گفتند نمی‌شود جنگید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار