نشست تعاملی دادستان و پرسنل انتظامی شهرستان سرباز
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرباز با حضور در بین کارکنان انتظامی شهرستان گفت: تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی در جهت تأمین امنیت و آسایش مردم یکی از اصلی ترین مأموریت های دو دستگاه می باشد.
کد خبر: ۴۱۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 20 April 2017
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محسن صادقی در نشست تعاملی با فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان سرباز با بیان اینکه کارکنان انتظامی با تمام توان خود از امنیت موجود در شهرستان حراست می نمایند، گفت: کارکنان نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند، که این را در انجام مأموریت های محوله خویش به اثبات رسانده اند .
وی در ادامه با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ضمن تبیین وظایف ظابطین دادگستری افزود: در راستای برقراری انتخاباتی سالم در امنیت و آرامش کامل شاهد تلاش مضاعف نیروی انتظامی خواهیم بود.
در ادامه سرهنگ سیامک مرادی فرمانده انتظامی شهرستان سرباز همراهی و همدلی دستگاه قضا با نیروی انتظامی را ضامن اجرای موفق مأموریت های پلیس عنوان کرد و گفت: حضور مقتدرانه پلیس در برابر هنجارشکنان نیازمند پشتوانه برخورد قاطع مقام قضایی است.
اين مقام انتظامي در بخش پایانی سخنان خود سطح ارتباط و همکاري هاي دوجانبه در شهرستان را بسيار مطلوب ارزيابي کرد و خاطر نشان کرد: تقويت اين تعامل و همکاری در جهت کاهش جرائم، آسیب ها، معضلات و برخورد با مجرمان امری ضروری به شمار می آید.
کارکنان نیروی انتظامی مجاهدین فی سبی الله هستند/ دستگاه قضا، پشتوانه نیروی انتظامی 
کارکنان نیروی انتظامی مجاهدین فی سبی الله هستند/ دستگاه قضا، پشتوانه نیروی انتظامی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار