کد خبر: ۴۱۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 25 April 2017

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان از کاهش ۸۰ درصدی تلفات منجر به فوت در نیمه دوم فروردین‌ماه در سیستان و بلوچستان خبر داد. 

به گزارش ایسنا ابوالحسن ملکی افزود: اجرای طرح‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی درون و برون شهری سطح استان نقش موثری در کنترل ترافیک و کاهش سوانح رانندگی داشته و در پی آن آمار تلفات سوانح رانندگی در نیمه دوم فروردین‌ماه در سیستان و بلوچستان کاهش 80 درصدی را نشان می‌دهد.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سیستان و بلوچستان افزود: طرح‌های ترافیکی سطح استان مانند سال‌های گذشته ویژه ایام ابتدایی سال اجرا شد که دستاورد آن کاهش چشمگیر تلفات منجر به فوت در سطح محورهای مواصلاتی استان بوده است. 

وی با اشاره به اینکه در نیمه دوم فروردین‌ماه تنها یک مورد تلفات منجر به فوت در پی سوانح رانندگی در سطح استان داشتیم، گفت: مشکلات موجود در حوزه ترافیک استان با هدف ایجاد نظم و امنیت، تسهیل در عبور و مرور و کاهش تلفات جاده‌ای در شورای ترافیک مطرح و به ارگان‌های مربوطه ارجاع می‌شود. 

ملکی با بیان اینکه  تحقق اهداف راهنمایی و رانندگی بدون همکاری ارگان‌های مرتبط با امر ترافیک از جمله شهرداری امکانپذیر نیست، عنوان کرد: شهرداری‌ها باید با پلیس راهنمایی و رانندگی استان جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب علائم ترافیکی همکاری لازم را انجام دهند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان افزود: خوشبختانه در ماه‌های اخیر با راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک در شهر زاهدان عملکرد رانندگان رصد می‌شود و تخلفات پس از ثبت  به رانندگان متخلف ارسال می‌شود که در پی آن جرائم راهنمایی و رانندگی در شهر زاهدان کاهش چشمگیری داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار