کد خبر: ۴۱۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ 25 April 2017

معاون استاندار و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار با اشاره به تقویت خدمات وساختار بهزیستی این شهرستان باتوجه به جمعیت بالای آن گفت: تنها به 400نفر از جمعیت بیش از 4000نفری معلول شهرستان چابهار مستمری داده می شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سیستان وبلوچستان محمد درویشی در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار که با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد با اشاره به محرومیت های تاریخی و مزمن این شهرستان اظهار داشت: چابهار از نظر بسیاری از شاخص های اجتماعی و رفاهی پایین تر از میانگین معمول کشور است.

وی خواستار توجه ویژه سازمان بهزیستی به چابهار شد و افزود:بیش از 4300معلول در شهرستان چابهار وجود دارد که به تنها 400نفر از آن ها مستمری داده می شود.

به گفته سرپرست فرمانداری چابهار، در حال حاضر هیچ مرکز فیزیوتراپی در این شهرستان فعالیت نمی کند و تنها مرکز فیزیوتراپی نیز چندی پیش به دلیل نبود نیروی متخصص و امکانات جمع شده است.

درویشی با اشاره به فعال نبودن سمن ها و مراکز خصوصی برای ارائه خدمات بهزیستی در چابهار تاکید کرد: خواستار اعطای تسهیلات و یارانه های دولتی برای فعال شدن این مراکز هستیم.

وی بابیان اینکه در چابهار به دلیل نزدیکی با مرز ومشکلات مواد مخدر اعتیاد به صورت تساعدی بالا می رود خاطرنشان کرد: باید مراکز ترک اعتیاد در قالب ماده 16قانون مبازه با مواذ مخدر هر چه سریعتر تشکیل شود.

سرپرست فرمانداری ویژه چابهار با اشاره به پاسخو نبودن اداره بهزیستی شهرستان به مشکلات اجتماعی و جمعیت زیاد چابهار گفت: خواستار بهبود ساختار بهزیستی و تاسیس اداره کل آن در جنوب سیستان وبلوچستان به مرکزیت چابهار هستیم چراکه باتوجه منابع و ظرفیت های موجود در چابهار بهترین مکان برای تاسیس اداره کل جنوب استان، چابهار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار