کارشناس مسائل سیاسی گفت: دروغ درمانی یکی از سیاست‌های دولت یازدهم است و این دولت نمی‌خواهد اشتباهات خود را بپذیرد و دست به آمارسازی می‌زند.
کد خبر: ۴۱۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۶ 26 April 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدحسن قدیری ابیانه ظهر امروز در جمع دانشجویان و خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: اینکه فکر کنیم همه مشکلات با لغو تحریم‌ها رفع می‌شود اشتباه است و این اشتباهی است که رئیس جمهور در بیان این مطلب به شدت افراط کرد به طوری که خوردن آب را بسته به لغو تحریم‌ها می‌دانست.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه یکی از دلایل رکود همین تصوری است که دولت در اذهان مردم بوجود آورد و این سیاست به رکود دامن زد، گفت: دولت نمی‌خواهد اشتباهات خود را بپذیرد و دست به آمارسازی می‌زند امروز در جامعه بیکاری زیاد است و دولت معیار محاسبه را افزایش داده است، 30 درصد جامعه ما جمعیتی هستند که حتی یکی از آنها شاغل نیست. 

وی ادامه داد: اصل هدفمندی یارانه کار بسیار خوبی بود اما نباید به همه اقشار داده می‌شد، وظیفه رئیس جمهور کمک به اقشار محروم است. 

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف و قوت دشمن و حتی خودمان را بشناسیم گفت: وزیر اقتصاد اعلام کرد که سال گذشته ایران 70 هزار میلیارد تومان صادرات نفت داشته و بدهی دولت 700 هزار میلیارد تومان بوده که روز به روز در حال افزایش است.

این فعال سیاسی ادامه داد: در دوره دولت نهم و دهم، ایران 600 میلیارد دلار درآمد نفتی داشته و این رقم بسیار بزرگی است در سال 91 رقم ریالی بودجه از همه سال‌های اول انقلاب بالاتر بوده است.

وی با بیان اینکه حتی اگر همه تحریم‌ها برداشته می‌شد مشکلات ما حل نمی‌شد و فقط امکان داشت که 20 درصد مشکلات حل شود تصریح کرد: یکی از اشتباهات بزرگ دولت این بود که با خوش‌بینی به سمت آمریکا پیش رفت.

کارشناس مسائل سیاسی گفت:  این دولت، دولت کار و تلاش و دلسوزی نیست و در واقع دروغ درمانی یکی از سیاست‌های این دولت است. 

وی خاطرنشان کرد: دولت 700 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و بسیار پر خرج است و نزدیک به  1.5 میلیارد تومان هزینه سفر رئیس جمهور به کرج شده است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه دولت ایران نیازمند کمک 400 میلیون تومانی دولت ژاپن برای مدرسه سازی نبوده است گفت: اگر می‌خواهیم کشورمان رونق یابد، باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه‌هایمان قرار دهیم و با مردم صادق باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار