کد خبر: ۴۱۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 27 April 2017

ساعت ۱۹:۴۰ شب گذشته (پنج شنبه شب) ماموران پاسگاه مرزی میرجاوه استان سیستان وبلوچستان حین تعویض شیفت بین میل مرزی ۹۹ و ۱۰۰ در کمین تروریست های تکفیری گرفتار شده و تروریست ها ناجوانمردانه با توجه به غافلگیری مرزبانان کشورمان، با شلیک گرینف، ۱۱ مرزبان غیور را به رگبار بستند.

به گزارش «تابناک»، تروریست ها پس از این حادثه با استفاده از تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه، به خاک پاکستان متواری شدنددر جریان این اقدام تروریستی مرزبان شامل هفت سرباز و نیروی کادری به شهادت رسیدندساعتی پس از این اقدام، گروهک تروریستی جیش الظلم با صدور بیانیه ای مسئولیت این حادثه را برعهده گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان با تایید شهادت ماموران مرزبانی منطقه میرجاوه در اثر تیرانداری اعضای گروهک جیش‌الظلم گفت: نیروهای متخاصم پس از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان به عمق خاک پاکستان متواری شده اند.

« حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد » در تشریح این حادثه گفت: حدود ساعت 20 شب در منطقه مرزی میرجاوه و بین میل 99 و 100 یازده نفر از ماموران مرزبانی متشکل از سه نفر از ماموران کادری و هشت نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفته و بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف، متاسفانه هشت نفر از آنان در دم به شهادت رسیده‌اند.

وی با اعلام اینکه محل وقوع این جنایت،منطقه مرزی دارای پوشش جنگلی است، گفت: متجاوزان گروهک جیش‌الظلم پس از وقوع این جنایت در نقطه صفر مرزی با استفاده از پوشش منطقه بلافاصله به عمق خاک پاکستان متواری شده‌اند.

در همین زمینه بررسی های «تابناک» جزئیات دیگری از این حادثه را برملا می سازد که نشان از همنوایی منافقین با گروهک های تروریسی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه می دهد.

گفته می شود، پس از درخواست های منافقین از ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و برخی نهادهای اطلاعاتی آمریکا قرار شده که همکاری بیشتری برای انجام عملیات های تروریسی و خرابکاری در جمهوری اسلامی ایران از سوی منافقین صورت بگیرد.

نامه نگاری به ترامپ و دادن اطلاعات غلط درباره اقدام احتمالی ایران برای انجام اقدامات نظامی در زمینه هسته ای که اخیرا توسط گروهک تروریسی منافقین در آمریکا صورت گرفت، بخشی از برنامه های جدید این سازمان تروریسی منحوس علیه جمهوری اسلامی ایران است.

از قرار معلوم، مقرر شده که منافقین در پوشش گروهک های تروریسی نیز اقدامات و عملیات هایی در نقاط مختلف کشور برای ترور و خرابکاری انجام بدهند که برخی منابع اطلاعاتی و امنیتی احتمال می دهند که حادثه اخیر میرجاوه نیز از این دست اقدامات باشد.

بر اساس این برآوردها، این فرض وجود دارد که شهادت جمعی از عوامل انتظامی کشورمان در میرجاوه که در حال حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بوده اند و البته مساله به نام گروهک تروریستی جیش الظلم تمام شده است، به احتمال فراوان از جانب منافقین صورت گرفته باشد.

باتوجه به فرار عوامل این حادثه تروریستی به خاک پاکستان، «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه کشورمان با تسلیت شهادت جمعی از مرزبانان کشور به دست اشرار مسلح تصریح کرده که «دستگاه دیپلماسی از هیچ کوششی برای پیگیری موضوع از مجاری دیپلماتیک و تنبیه تروریست‌های شرور فروگذار نخواهد کرد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار