استاندار سیستان‌وبلوچستان خطاب به دولت پاکستان:
استاندار سیستان و بلوچستان با تسلیت و تعزیت شهادت تعدادی از مرزبانان به ملت شریف ایران ، مردم صبور استان و بویژه به خانواده های داغدار شهدای مرزبان گفت: دشمنان و گروهک های خودفروخته آگاه باشند که با توجه به سرعت عملیاتی ، اقتدار و توان نیروهای نظامی و اطلاعاتی ایران چون گذشته در تعقیب شان هستیم و نمی توانند در هیچ نقطه ای از منطقه آرامش داشته باشند .
کد خبر: ۴۱۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 28 April 2017
به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان علی اوسط هاشمی با بیان اینکه مواضع بزرگان و معتمدان طوایف علیه جریانات سوء و گروهکهای معاند بر کسی پوشیده نیست افزود: خود فروختگانی که در دامن بازیچه های محلی سیر می کنند بدانند که این حرکات سقوط آنان را در بین مردم و قوم خود به دنبال دارد و هیچ پایگاهی در نزد مردم نداشته و ندارند . وی ادامه داد: سردمداران گروهک های خبیث و جنایتکار آگاه باشند که این گونه حرکات آنان در بین مردمی که با تکیه بر عقلانیت ،اعتقاد و باورشان واقعیت ها را کشف می کنند همچنین صفوف حاصل از وحدت مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران راهی برای نفوذ و رشد این نوع آفت ها نیست و هیچ موقع مورد اقبال واقع نخواهد شد. وی با اشاره به سخن پیامبر مکرم اسلام که «اشرف موتها شهادت است» گفت: قطعا کسی که شهید می شود ضرر نمی کند زیرا خریدارش خداوند است بلکه متضرر آن کسی است که در مقابل خداوند ایستادگی کرده و بر موضع خصم علیه مسلمان باشد.  
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان خطاب به دولت پاکستان و مسئولان ایالت بلوچستان گفت: منافع ایالت ،کشور و ملت خود را بدست عده ای خود فروخته به حراج نگذارید. وی اضافه کرد: هیچ دولت عاقلی نمی تواند منافع خود را به یک عده ای شرور و خود فروخته بسپارد که به او آسیب وارد کند و بی شک دوام این گونه حرکات دامنه بردباری و تحمل مردم را پایین می آورد . استاندار با بیان اینکه دامنه صبر مردم ایران در قبال جنایت های عناصر خودفروخته وابسته به برخی کشورهای غربی و به ظاهر اسلامی محدود است بیان کرد: شرط رعایت حسن همجواری و بودن بر موضع شراکت در پیشرفت منطقه ای عاری بودن منطقه از وجود افراد ناپاک و دشمنان است و کشور همسایه باید به این هشدار بطور جدی توجه داشته باشد.
هاشمی با بیان اینکه این گونه حرکات از نگاه و زاویه تیزبین هیچ آکاه و تحلیل گر مسائل امنیتی و اهل وجدان قابل قبول و موثر نبوده و نخواهد بود، تاکید کرد: دشمنان می دانند که ایران اسلامی با تکیه بر آگاهی و شعور مردم انقلابی خویش از اقتدار بالایی در مقابل دشمنان برخوردار است و آمریکا با تمام عوامل جهانی خود نتوانست در مقابل چنین ملت بزرگ و رشیدی دوام بیاورد و در نهایت در مقابل اراده ملت بزرگ ایران زانو زد. وی اظهار داشت: در اینجا اراده دولت و ملت وجود دارد و دشمنان نظام اسلامی باید این فهم و معرفت را بدست آورده باشند که ایران اسلامی در حال طی مسیر چهل سالگی خود با اقتدار و قدرت با ایفای نقش در عرصه جهانی بر پایه اصول خویش است.
 گفتنی است امروز صبح /جمعه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و شماری از مدیران استانی و مردم استان پیکر مطهر شش تن از مرزبانان حادثه تروریستی میرجاوه برای تشییع و خاک سپاری از فرودگاه بین المللی زاهدان به سوی زادگاهشان در مشهد بدرقه شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
انشاالله که این اشرف موتها نصیب شما هم بشود. قبلا هم چنین اتفاقاتی می افتاد و هجمه سنگینی را متوجه استاندار ( دکتر دهمرده ) می شد ولی حالا اصلا ربطی به استاندار ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
هر دم از این باغ دمی می رسد قابل توجه مدیران و کج سلیقگی و نامدیریتی باز گذاشتن مرز در جنوب استان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار