در پیام نماینده عالی دولت در سیستان وبلوچستان صورت گرفت
استاندار سیستان و بلوچستان در پیامی میلاد مسعود و مبارک خاتم الاوصیا و مفخر الاولیاء حضرت حجت‌بن‌الحسن العسگری مهدی موعود (عج) ،پرچمدار عدالت راستین و هفته تکریم سربازان گمنام را به همه منتظران حضرتش تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۴۲۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 12 May 2017

به گزارش تابناک سیستان‌وبلوچستان متن پیام علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام به شرح زیر است:

بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
حجّت داور و آخرین جانشین پیامبر حجّت بن الحسن مهدی موعود (ع) مظهر رحمت و عدل الهی است. نامگذاری سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) به حق شایستة این دیده بانان نظام و حافظان صیانت از عزت ، عظمت ، اقتدار و امنیت پایدار جمهوری ایران اسلامی است که با هوشیاری ،مجاهدت‌های خاموش و فداکاری‌ها با تکیه بر قدرت و سلاح ایمان و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حفظ و حراست از دستاوردهای کشور و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی جانفشانی می کنند.
علیرغم ناامنی های بی شمار در کشورهای منطقه اما مردم استان سیستان و بلوچستان در چند سال اخیر با تمام وجود معنای واقعی امنیت را احساس کرده اند که حاصل تلاش سربازان گمنام در کنار سایر نیروهای امنیتی و همراهی و هم افزایی با مردم و رویکرد خوب دولت تدبیر و امید بوده است. 
بی شک رشد و توسعه ی استان در ابعاد مختلف مرهون چتر استوار امنیت پایداری است که به همت والای رشادت های فرزندان گمنام این دیار حاصل شده که خالصانه و بی ادعا فعالیت دارند و همگان باید در حفظ و ارتقای آن بکوشیم.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم با قدردانی از مساعی چشمهای بیدار جامعه در حراست از از ارزش های اسلامی و منافع ملی کشور ، این ایام خجسته را که مزین به سالروز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) می‌باشد را به نیروهای مخلص وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تعظیم به مقام رفیع شهدای والامقام ، توفیق همه حافظان امنیت و اقتدار میهن عزیزمان را از حضرت احدیت مسئلت دارم.

علی اوسط هاشمی

استاندار سیستان و بلوچستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار