رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در جلسه ستاد هدفمندی یارانه ها در زاهدان گفت: حدود 2میلیون و 779 هزار و 725 نفر در سیستان و بلوچستان براساس مرحله 74 ،یارانه دریافت می کنند که از این میزان، یک میلیون و 300 هزار نفر شهری ، یک میلیون و 420 هزار نفر روستایی و 59 هزار و 480 نفر عشایر هستند.
کد خبر: ۴۲۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸ 15 May 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان اکبر ایزدی افزود: یارانهاردیبهشت ماه 22 هزار نفری که تاکنون بنا به هردلیلی فاقد شناسنامه بودند و طی همین سه ساله صاحب شناسنامه و هویت شدند، برقرار می شود و معوقات شان نیز در ماههای آتی پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: از مجموع 94 هزار و 326 نفر که از دریافت یارانه در این استان محروم شدند مجدد یارانه 31 هزارو 435 نفر برقرار شد و یارانه 24 هزار نفر دیگر نیز پس از بررسی در سایت وزارت رفاه اعلام خواهد شد. رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به افزایش 3/4 درصد مستمری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با حمایت دولت ادامه داد : این مبلغ برای خانوارهای پنج نفره و بیشتر 365 هزار تومان، خانوارهای چهارنفره 337 هزار تومان، خانوارهای سه نفره 253 هزار تومان، خانوارهای دو نفره 189 هزار تومان و خانوارهای یک نفره 95 هزار تومان است.

ایزدی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها بیان کرد : تمامی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی علاوه بر بیمه های درمانی از مزایای بیمه های اجتماعی نیز برخوردار هستند همچنین ماهانه بالغ بر 300 میلیارد تومان توسط دولت بابت بیمه تامین اجتماعی رانندگان برون شهری و درون شهری ، صیادان ، قالی بافان ،خادمین مساجد و دیگر گروه ها پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: در بحث امنیت سبد غذایی سال گذشته سه سبد بین خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی توزیع شد و امسال نیز در فروردین ماه یک سبد به آنان تعلق گرفت و برای ماه مبارک رمضان هم یک سبد غذایی توزیع خواهد شد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها در ارتباط با پرداخت یارانه به واحد های تولیدی گفت:به دو کارخانه سیمان خاش و سیستان یارانه پرداخت شده است که بیشترین میزان متعلق به سیمان سیستان است همچنین در یک مرحله به کارخانه بافت بلوچ یارانه پرداخت شده و مجدد حمایت لازم صورت خواهد گرفت.

ایزدی افزود: همچنین حدود 28 میلیارد تومان مابه التفاوت قیمت سوخت واحدهای تولیدی نیز پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
باز خوب شد بجای سیب زمینی دولتهای قبلی شماها باز بهتر شد یارانه افراد فقیر را زیادتر کردی این صندلی ریاست چه غول بی شاخ دمی که پدر و مادر نمی شناسد هرکی به هر وسیله تلاش می کند بهش برسد و خوب شد انتخابات یارانه قطع شده رو برقرار کردید اگر بعد انتخابات مجددا قطع نکنید
یلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
چقدر تو کله پوکی آخه؟
کلا 22هزار شناسنامه صادر شده
اگه همه هم به روحانی رای بدهند واقعا تاثیری داره؟
[برخی از ] ما عادت داریم هر خدمتی را با جفتک و توهین و توهم فتنه و دسیسه ربط بدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
اگر سرکار خانم یلدا نظر ندهی نمی گویند ملت که خدای نکرده کر و لالی بنده خدای سخن از زبان هزاران هزار نفر گفتن اما فکر می کنم کله تو باز بوی قرمه سبزی بیشتر می دهد تا اعلام نظر
پاسخ ها
یلدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
جان بچت یکبار متنی که نوشتی بخون.اگر خودت فهمیدی چی میگی من موهام رو تیغ میزنم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار