رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد
رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمام ملزومات انتخابات از جمله تعرفه برگ رای و صندوق جمع آوری آرا در شهرستان های استان توزیع شده است.
کد خبر: ۴۲۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 17 May 2017

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان محمد سرایانی اظهار داشت: دو میلیون تعرفه رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 2 میلیون تعرفه برگ رای برای انتخابات ریاست جمهوری این دوره در اختیار سیستان و بلوچستان قرار گرفته که همگی بین 19 شهرستان استان توزیع شده است. وی ادامه داد: فرمانداری ها بر اساس برنامه ریزی این تعرفه ها را بین بخشداری های زیر پوشش خود توزیع می کنند.

وی افزود: همچنین بیش از هفت هزار صندوق جدید و شفاف تا کنون در شهرستان های سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دو هزار و 218 شعبه اخذ رای در سراسر استان برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین شده است. سرایانی اظهار داشت: هزار و 284 شعبه در این دوره از انتخابات به صورت سیار و 934 شعبه نیز در مناطق پرجمعیت به صورت ثابت کار جمع آوری آرای مردم را برعهده دارند.

وی ادامه داد: از مجموع شعب اخذ رای در این دوره 318 شعبه در زاهدان، 80 شعبه در میرجاوه، 109 شعبه در زابل، 90 شعبه در زهک، 92 شعبه در هیرمند، 56 شعبه در نیمروز، 53 شعبه در هامون، 133 شعبه در خاش، 151 شعبه در سراوان و 80 شعبه در سیب و سوران مستقر است.
رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان 61 شعبه در مهرستان، 182 شعبه در ایرانشهر، 66 شعبه در دلگان، 186 شعبه در سرباز، 49 شعبه در فنوج، 60 شعبه در قصرقند، 145 شعبه در نیکشهر، 234 شعبه در چابهار و 73 شعبه در کنارک را از دیگر شعب اخذ رای برای این دوره برشمرد.
وی گفت: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در سه شهر زابل، ایرانشهر و چابهار استان به صورت تمام مکانیزه برگزار خواهد شد.

عضو ستاد انتخابات استان اظهار داشت: دلیل انتخاب این سه شهر برای برگزاری تمام الکترونیکی انتخابات بهتر بودن زیرساخت های مخابراتی آنها نسبت به دیگر شهرهای استان بوده است.

وی افزود: نتایج انتخابات به روش تمام مکانیزه در این سه شهر بررسی و کاستی ها برطرف می شود تا این روش برای انتخابات دوره های بعدی در سایر شهرهای استان نیز اجرا شود.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جدگال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
در طی 24 ساعت شبانه روز 20ساعت در چابهار اینترنت و شبکه دچار مشکل است چطوری زیر ساخت کامل است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار