نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای مشترک مردم را به حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های اخد رای انتخابات این دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کردند.
کد خبر: ۴۲۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۲ 19 May 2017
به گزارش تابناک در بیانیه مشترک آیت الله عباسعلی سلیمانی و علی اوسط هاشمی آمده است: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جلوه و تجلی جمهوریت نظام، تبلور مردم بر سرنوشت خویش و مظهر اراده ملی و مشارکت عمومی است.
در این بیانیه آمده است: انتخابات فرایندی است که به وسیله آن ملت بزرگ ایران مردم سالاری دینی را به منصه ظهور رسانده و با حفظ وحدت در عین احترام به سلایق مختلف و مشارکت بالا در همه ادوار برگزاری آن توانسته اند قله های رفیع سرافرازی را فتح کرده و تمامی توطئه ها و حربه های استکبار جهانی را خنثی کنند.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است: حضور مردم در پای صندوق های رای، اصلی ترین و مهمترین رکن انتخابات است و مشارکت در انتخابات فارغ از هر سلیقه و گرایش سیاسی اصلی مهم در انتخابات به شمار می رود.
در این بیانیه آمده است: حضور گسترده و پرشور مردم شریف شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان از همه اقشار، طوایف و اقوام در کنار یکدیگر در انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت بیانگر مهر تاییدی دوباره بر آرمان های والای انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک حضرت امام خمینی(ره) هوشیاری و علاقه مندی به پیشرفت و توسعه است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: خلق حماسه عظیم سیاسی با حضوری بی بدیل در پای صندوق های رای در زمانیکه شرایط منطقه و جهان، دستخوش تلاطم و تغییر است نمایش وفاداری به آرمان های والای شهدای انقلاب، انسجام، وحدت و همدلی، تثبیت اقتدار ملی، استقامت و پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.
در این بیانیه آمده است: بی شک ملت شریف با مشارکت گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای اقتدار، عزت و سرافرازی خود را به نمایش گذاشته و بار دیگر با اعتصام به حبل الله حماسه ای غرور آفرین دیگری را در کتاب سراسر افتخار این کشور رقم خواهند زد.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اینجانبان از عموم مردم شریف همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان دعوت می کنیم تا به تاسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه 29 اردیبهشت پرشور تر از گذشته شرکت کنند و شکوه ایران اسلامی را به همگان نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار