کد خبر: ۴۲۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶ 19 May 2017
امام جمعه چابهار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات نمایش اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام سید محمد موسوی گفت: به هر میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای بیشتر باشد اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزایش می یابد.
وی افزود: هدف همه مسئولان و امامان جمعه سراسر ایران اسلامی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یکی از بهترین حکومت های دنیاست که تمام تصمیم گیری ها و انتخاب مسئولان نظام به صورت مستقیم و با رای مردم انتخاب می شوند.
وی از مردم ولایتمدار چابهار خواست همچون دوره های گذشته حماسه سیاسی جدیدی در انتخابات را خلق کنند و سبب خوشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عزیز شوند.
امام جمعه اهل سنت چابهار نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی برای هر ایرانی است و باید براساس آیات و روایات دینی ضمن شرکت و دعوت از همه مردم در پای صندوق های رای به فرد اصلح رای دهیم.
مولوی عبدالرحمن ملازهی افزود: مردم انقلابی و دریادل شهرستان چابهار همجوار آب های اقیانوسی سواحل مکران همیشه حماسه آفرین بوده اند و در این انتخابات نیز به صورت گسترده شرکت خواهند کرد.
وی گفت: مردم بلوچ و اهل سنت همیشه همراه و همگام با برنامه های نظام جمهوری اسلامی بوده اند و هیچگاه به سخنان دشمنان اسلام و ایران گوش نکرده اند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود. 
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار