کد خبر: ۴۲۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۱ 19 May 2017

خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: صبح امروز ساعت هفت صبح، آقای ارسالان کدخدائی کارمند دادگستری ایرانشهر توسط افراد مسلح ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر افزود: امروز پس از تشییع جنازه و تدفین وی، سه نفر از طایفه شهلی‌بر در شهرستان بزمان نیز به قتل رسیدند.

وی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد این قتل‌ها به یکدیگر مربوط بوده و بر اثر اختلافات طایفه‌ای بین دو طایفه شهلی‌بر و کدخدائی  رخ داده است.

خانی بیان کرد: پس از این حوادث دستورات لازم صادر شد، بررسی‌ها توسط بازپرس صورت رفت، جلسه شورای تامین نیز فردا در بزمان تشکیل می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: نیروهای امنیتی برای تعقیب و گریز و دستگیری عاملان این حادثه‌ها به بزمان اعزام شده‌اند و اقدامات قضایی در این خصوص در حال انجام است.

وی گفت: اختلاف و درگیری بین این دو طایفه از سالیان ریشه‌دار بوده و تاکنون کشته‌های زیادی بر جای گذاشته که به دنبال آن امروز نیز شاهد کشته شدن 4 نفر دیگر از این دو طایفه بودیم.

خانی تاکید کرد: افراد در هنگام درگیری‌ها و اختلافات باید از انتقام‌گیری شخصی خود داری و رسیدگی به موضوع را به قانون واگذار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار