کد خبر: ۴۲۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 19 May 2017
علی اصغر جمشید نژاد جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بعضی شعب کاهش تعرفه گزارش شد که بلافاصله از شهرستان های همجوار که ظرفیت داشتند این کمبود تامین شد.
وی افزود: در شهرستان خاش در رابطه با انتخابات شورای شهر احتمال کمبود برگه رای وجود داشت که تعرفه های مورد نیاز از شهرستان ایرانشهر که رای گیری در این شهر به صورت الکترونیکی انجام می شود تامین شد.
وی گفت: در مجموع 2 میلیون تعرفه رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و 2 میلیون تعرفه برگ رای برای انتخابات ریاست جمهوری این دوره در اختیار سیستان و بلوچستان قرار گرفته که همگی بین 19 شهرستان استان توزیع شده است.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: احتمال تمدید رای گیری در استان وجود دارد البته برای جاهایی که نیاز است از فرمانداری ها استعلام گرفتیم تا بر اساس نظر آنها از وزارت کشور تقاضای تمدید کنیم.
جمشیدنژاد گفت: سقف نهایی تمدید ساعت 24 است زیرا بر اساس قانون، اخذ رای در روز تعطیل /جمعه/ انجام شود و ساعت 24 به بعد وارد روز شنبه می شویم.
وی افزود: در مجموع میزان مشارکت مردم خوب است و بر اساس مشاهداتی که وجود دارد و گزارشاتی که از فرمانداری ها و بخشداری ها می رسد در زمان فعلی در خیلی از شعب صف وجود دارد و مردم مشغول دادن رای هستند.
وی اظهار داشت: یک میلیون و 608 هزار و 842 نفر از مجموع جمعیت 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفری استان معادل 58 درصد واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات هستند.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 2 هزار و 221 شعبه ثابت و سیار در مناطق شهری و روستایی استان تا این ساعت مشغول جمع آوری آرای مردم هستند.
رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز /29 اردیبهشت/ در تمام شهرستان های سیستان و بلوچستان آغاز شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار