کد خبر: ۴۲۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶ 20 May 2017
نبی بخش داوودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع 253 هزار نفر جمعیت ایرانشهر، 129 هزار و 347 نفر واجد شرایط رای دادن در این دوره از انتخابات بودند.
وی افزود: بر اساس شمارش آرا هفت عضو اصلی و پنج عضو علی البدل شورای شهر ایرانشهر معرفی شدند.
وی ادامه داد: رسول بخش بامری نام پدر مومن با هفت هزار و 738 رای، اکبر دکالی نام پدر پیروز با 6 هزار و 402 رای، فرامرز درخوش نام پدر عبدالرحیم با پنج هزار و 977 رای، ایوب دامنی نام پدر جان محمد با پنج هزار و 505 رای، محمدعلی روهینا نام پدر درمحمد با پنج هزار و 300 رای، جمشید کلکلی نام پدر ابراهیم با پنج هزار و 216 رای و سیدمهدی سجادی نام پدر عبدالله با پنج هزار و 142 رای به عنوان اعضای اصلی شورای شهر ایرانشهر در این دوره برگزیده شدند.
فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: همچنین دلاور بارکزهی نام پدر انوربیک با چهار هزار و 965 رای، ابوبکر کرمزهی نام پدر عبدالله با چهار هزار و 820 رای، عبدالخالد بلوچ لاشاری نام پدر نظرمحمد با چهار هزار و 817 رای، پریسا ایرندگانی نام پدر صدیق با چهار هزار و 794 رای و شکیب خبیره نام پدر سعید با چهار هزار و 789 رای به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر ایرانشهر انتخاب شدند.
رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور 29 اردیبهشت در تمام شهرستان های سیستان و بلوچستان برگزار شد.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار