کد خبر: ۴۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 21 May 2017
کد خبر:۶۹۶۱۳۷
تاریخ انتشار:۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹21 May 2017
هنوز نتیجه نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام نشده، شکست محتمل دو تن از اعضای فعلی این شورا زمینه ساز درگیری این دو عضو مشهور شد تا اتفاقی بسیار عجیب و نادر به وقوع بپیوندد.

به گزارش «تابناک»، هرچند گهگاه از بالا گرفتن اختلافات ورزشکاران ملی و نام آشنا با یکدیگر در دوران ورزشی می‌شنویم یا شاهد تداوم این اختلافات در دوران بازنشستگی ایشان هستیم، بعید است از زد و خورد ایشان تصویری در ذهن داشته باشیم، به ویژه اگر دو ورزشکار مشهور، در یک مجموعه با هم همکار هم باشند.

با این مقدمه، بی شک خبر درگیری دو ورزشکار بلندآوازه، آن هم در نهادی که منتخبان مردم در آن حضور دارند، اتفاقی عجیب، دور از انتظار و به غایت شگفت آور است؛ اما متأسفانه صحت دارد. اتفاقاتی که دقایقی پیش در صحن شورای اسلامی شهر تهران رقم خورد و ابعاد دردناکی از آن رسانه ای شده است.
 
درگیری و زد و خورد «جدیدی» و «دبیر» در آخرین روزهای همکاری! 
بر پایه اخبار رسیده، علیرضا دبیر و عباس جدیدی، دو کشتی گیر سابق و نامدار کشورمان که در شورای اسلامی شهر تهران حضور دارند، امروز رویدادی را رقم زدند که پیشتر مشابه آن به ندرت در شورایی رقم خورده است؛ از مشاجره و بحث کلامی تند و آتشین تا فحاشی های رکیک و سپس زد و خورد!

اتفاقی که ظاهرا مقدمه وقوع آن، بحث بر سر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و جا ماندن این دو فرد از حضور در شورای آتی بوده و بنا بر گزارش های رسیده، از خطابه جدیدی آغاز شده است. سخنانی در نقد انتخابات برگزار شده و افراد برگزیده، با چاشنی انتقاد به عملکرد طیف غالب در شورا که با پاسخ دبیر روبه رو می‌شود و پیش زمینه های قبلی این دو ملی پوش سابق، فرجام تلخی برای مشاجره رخ داده رقم می‌زند.

اکنون کافی است بدانید که ماجرای شکل گرفته بر سر شکست نهایی نشده ایشان در انتخابات به فحاشی و زد و خورد این دو عضو شورای شهر تهران کشیده و حتی به گزارش به پلیس و احتمالا ضرورت مراجعه ایشان به پزشکی قانونی برای مستند کردن آسیب های وارد آمده در نزاع به ایشان منجر شده تا شگفت زدگی مان از نزاع امروز کامل‌تر شود.

نزاعی که هیچ از درگیری های حاد خیابانی کم نداشته و بعید نیست، اگر دیگر اعضای شورای شهر برای خاتمه دادن به آن ورود نمی‌کردند، ابعاد تلخ آن تا چه اندازه بزرگ می‌شد. اتفاقی که چه دلیل آن اختلافات کهنه این دو ورزشکار مشهورِ شاغل در شورا باشد و چه شکست انتخاباتی ایشان، شکستی به مراتب بزرگ برای نهادی است که عرصه تصمیم گیری برای انبوه شهروندان است و پسوند «اسلامی» دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار