کد خبر: ۴۲۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵ 21 May 2017
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتصاب ناطق به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام صحت ندارد.

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگارسیاسی سایت خبرفوری درباره خبر انتصاب حجت‏‌الاسلام ناطق‎نوری به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: این خبر صحت ندارد و آنچه در فضای مجازی و رسانه‏‌ها در این راستا منتشر شده است کذب است.

وی درباره زمان تعیین اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: مقام معظم رهبری به عنوان تصمیم‎گیرنده اصلی باید در راستای معرفی اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام نظر کنند از این رو باید منتظر تصمیم ایشان باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اما باتوجه به اینکه دوره مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسیده است به احتمال زیاد باید در خرداد ماه پیش رو منتظرمعرفی اعضا جدید مجمع تشخیص  از سوی رهبری باشیم.

وی تاکید کرد: اما باید بازهم به این موضوع اشاره کنم که مقام معظم رهبری تصمیم‎گیرنده اصلی درباره معرفی اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و باید منتظر ابلاغ جدید ایشان باشیم.

براساس اسن خبر بعد از درگذشت آیت‎الله هاشمی و باتوجه به اتمام دوره پنج‎ساله مجمع تشخیص مصلحت نظام درحال حاضر آیت‎الله موحدی کرمانی به صورت موقت ریاست این مجمع را برعهده دارد و همه منتظرهستند تا مقام معظم رهبری حکم جدید را در جهت تعیین اعضا جدید ابلاغ کنند اما برخی از رسانه‎های امروز از انتصاب حجت‎الاسلام ناطق نوری به ریاست مجمع تشخیص خبردادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار